نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار: شیخ نمر، نماد ظلم ستیزی و مبارزه با آل سعود است

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار:

شیخ نمر، نماد ظلم ستیزی و مبارزه با آل سعود است

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در پی انتشار اخباری به نقل از مقامات سعودی مبنی بر اعدام شیخ نمر در روزهای آینده، گفت: شیخ نمر، نماد ظلم ستیزی و مبارزه با آل سعود است.

 

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در پی انتشار اخباری به نقل از مقامات سعودی مبنی بر اعدام شیخ نمر در روزهای آینده،  گفت: شیخ نمر، نماد ظلم ستیزی و مبارزه با آل سعود است.

وی با بیان اینکه شیخ نمر باقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد ورنج فراوان زندگی می‌کنند، ادامه داد: رهبران عربستان تصور می‌کنند با حذف الشیخ نمر باقر النمر می توانند تفکر شیعی و اسلام واقعی را هم اعدام کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار همچنین اظهار کرد: این عالم مبارز و انقلابی با سخنرانی ها و انتقادات صریح از رژیم حاکم عربستان نشان داد که شخصیتی فوق العاده شجاع و نترس دارد، خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ایران امروزه روحیه و فرهنگ حاکم بر مناطقی از عربستان همانند قطیف و عوامیه روحیه ای انقلابی است.

گفتنی است، شیخ النمر برجسته ترین زندانی سیاسی عربستان بشمار می رود و این روحانی مبارز عربستانی از ساکنان العوامیه است که در ۱۵ اکتبر (۲۳ مهرماه) سال گذشته به اتهام انتقاد علیه دولت به اعدام محکوم شد.  دادستان عربستان در ۲۵ مارس گذشته (پنجم فروردین ۹۳) با مطرح کردن اتهام های دروغین، خواستار صدور حکم اعدام برای شیخ نمر به علت محاربه علیه نظام آن کشور شد

خروج از نسخه موبایل