نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

درگيري مسلحانه با سوداگران شيشه اي در ملارد

خبر شهر -رئيس پليس غرب استان تهران از درگيري مسلحانه پليس با سوداگران مرگ در شهرستان ملارد ،کشف هفت کيلو و 200 گرم شيشه و دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمري خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سردار”ناصر اصلاني” با اعلام اين خبر گفت:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي از توزيع شيشه در منطقه صفادشت ملارد در پوشش گاوداري،پليس شهرستان ملارد و پليس مبارزه با موادمخدر ناجا، بررسي خبر و شناسايي و دستگيري قاچاقچيان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود:با شناسايي محل فعاليت قاچاقچيان در صفادشت و هماهنگي با مقام قضائي، کارگاه محل فعاليت قاچاقچيان تحت محاصره کامل پليس قرار گرفت و يکي از قاچاقچيان در جريان تعقيب و مراقبت از کارگاه ،توسط پليس غافلگير و دستگير شد و در ادامه درگيري سنگيني بين پليس و قاچاقچيان رخ داد و در اين عمليات پليس با دستگيري دو قاچاقچي شاخص و باسابقه،يک مامور نيروي انتظامي از ناحيه پا مجروح و به بيمارستان منتقل شد و حال عمومي وي مطلوب گزارش شده است.

سردار اصلاني گفت:متهمان کارگاه را براي دپو و توزيع شيشه اجاره کرده بودند و پس از دستگيري قاچاقچيان توسط پليس و کشف هفت کيلو و 200 گرم شيشه،تعداد دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمري،هفت تيغه خشاب، 183 تير جنگي و 40 فشنگ اسلحه شکاري و يک دستگاه دوربين مخصوص اسلحه شکاري از متهمان کشف شد و دو دستگاه خودروي وانت و پرايد کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با تقدير از همکاري و تعامل امت شريف و دلسوز منطقه با نيروي انتظامي در زمينه شناسايي سوداگران مرگ،از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و موضوعاتي از اين دست سريعاً با شماره تلفن مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس بگيرند.

 

خروج از نسخه موبایل