نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار:
امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد
مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، با تبریک این روز، گفت: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها دارد.
نثاری با بیان اینکه سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند، افزود: یکی از مهم ترین و شاید اساسی ترین کارکردهای روابط عمومی، کمک به توسعه سازمانی، ارتقای ظرفیت های رقابتی و از سوی دیگر، ارتقا و تحکیم فرهنگ سازمانی به‌عنوان بستر معنایی و ارزشی مدیران و کارکنان یک سازمان و موسسه است که ذخیره معنوی آن را تشکیل می دهد و نحوه، کیفیت و میزان موفقیت آن را در قالب های انگیزشی، خلاقیت و هم افزایی فعالیت ها میسر می‌کند.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به برخی اهداف روابط عمومی ها گفت: پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک، متین و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط از اهداف بارز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هستند.
وی در پایان روابط عمومی را حرفه ای دانست که مدیریت ارتباطات سازمانی را به عهده دارد و اظهار کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.
گفتنی است، این سخنان یک شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جاری بیان شد.

خروج از نسخه موبایل