نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده ناجا تاکيد کرد: ارائه چهره اي متحول و مدرن از نيروي انتظامي به مردم

خبر شهر – سردار”حسين اشتري”در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامي غرب استان تهران گفت:همدلي مسئولان شهرستان هاي غرب استان تهران با نيروي انتظامي در اجراي ماموريت هاي ناجا بسيار موثر خواهد بود.

خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سردار”حسين اشتري”فرمانده نيروي انتظامي کشور، صبح امروز با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامي و مسئولان عالي رتبه شهرستان هاي غرب استان تهران با تبريک مبعث حضرت رسول”ص” و اعياد شعبانيه و آرزوي بهره مندي از فيوضات ماه رجب،گفت:روحيه اعتقادي،توکل به خدا و توسل به ائمه راه را براي کارکنان نيروي انتظامي در اجراي ماموريتها بسيار آسان خواهد کرد.

فرمانده ناجا افزود:امروز اقدامات نيروي انتظامي که در راستاي رضايتمندي مردم و منويات مقام معظم رهبري ” مدظله العالي” صورت مي گيرد عبادت است و هر يک از کارکنان انتظامي با نيت الهي و خدمت به مردم فعاليت کنند اين نوع خدمت بهترين عبادت خواهد بود به ويژه آن که نيروي انتظامي،وظيفه تامين امنيت،حفظ آبرو و مال مردم را بر عهده دارد.

سردار اشتري تصريح کرد:اقشار مختلف مردم به دلايل مختلف با نيروي انتظامي در ارتباط هستند و امروز خدمات انتظامي ناجا،در مقايسه با خدمات ساير دستگاه هاي دولتي قابل توجه است و حفظ نظم و امنيت و آرامش از اولويت هاي پليس خواهد بود و از اين بابت که اين تلاش ها در بين مردم موثر است خداوند را شاکر هستيم.

فرمانده نيروي انتظامي بيان داشت:مقابله با ناهنجاريهاي اجتماعي نشان از تلاش هاي موثر کارکنان نيروي انتظامي است که مانع رشد جرايم شده و اگر امروز احساس امنيت در بين مردم افزايش پيدا کرده نشان از روند رو به رشد عملکرد نيروي انتظامي است و اين امر براي کارکنان انتظامي به مثابه عبادت محسوب مي شود.

سردار اشتري با اشاره به روند کاهشي سرقت در غرب استان تهران گفت:عليرغم تلاش هاي کارکنان انتظامي اين منطقه ،تا امنيت ايده آل فاصله است و همدلي و هماهنگي بين مسئولان شهرستان هاي غرب استان تهران با نيروي انتظامي در پيشرفت و اجراي ماموريت هاي ناجا بسيار موثر خواهد بود.

فرمانده ناجا با اشاره به ويژگي هاي بارز منطقه انتظامي غرب استان تهران گفت:فراواني جمعيت سه ميليون نفري،تنوع فرهنگي و قوميتي منطقه غرب استان تهران،مي تواند فرصتي براي اين منطقه باشد ليکن در کنار آن مي تواند مشکلاتي براي مجموعه انتظامي داشته باشد که با همدلي و هماهنگي بين مردم و مسئولان و نيروي انتظامي بسياري از موانع برطرف خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي خادم مردم است،گفت: پليس با کساني که قانون گريز بوده و توجهي به حقوق مردم ندارند با قاطعيت و اقتدار با آنها برخورد خواهد کرد و اين خواست مردم و مقام معظم رهبري است که نيروي انتظامي بايد اقتدار داشته باشد و اين اقتدار نيز همراه با رافت ، رحمت و ترحم باشد.

سردار اشتري بيان داشت:بالاترين سرمايه ناجا، نيروي انساني متدين،حرفه اي،متخصص و آماده اجراي ماموريت است و در سال 94 اين توانمندي را بايستي افزايش دهيم ،مبارزه با ترويج مواد مخدر،برخورد با قاچاقچيان،جمع آوري معتادان متجاهر،راه اندازي کمپ ها و مراکز نگهداري معتادان و مبارزه با ناهنجاريهاي اجتماعي از اولويت هاي نيروي انتظامي در سال جديد خواهد بود.

فرمانده ناجا با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي گفت:نگاه به داخل نيروي انتظامي،معيشت و صيانت کارکنان از ديگر برنامه هاي ناجا در سال جديد خواهد بود.

وي با اشاره به فعاليت موثر قرارگاه مبارزه با سرقت در سال 93 گفت:در سال جاري اين قرارگاه تقويت خواهد شد و در تحليل اين قرارگاه مشخص شد عوامل اقتصادي بر سرقت هاي خرد سايه افکنده و اين امر ضرورت همکاري و مشارکت ساير دستگاه ها را مي طلبد و امروز نيروي انتظامي مفتخر است که براي برقراري امنيت مردم تا پاي جان ايستاده است.

سردار اشتري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد نيروي انتظامي در جمع فرماندهان گفت:اطلاق “مجاهدان في سبيل الله براي نيروي انتظامي” توفيق بزرگي براي پليس است و امروزه بايستي چهره اي متحول و مدرن از نيروي انتظامي به مردم ارائه کنيم.

رئيس پليس کشور به تغيير جرايم از رويکرد فيزيکي به جرايم سايبري اشاره کرد و گفت: راه اندازي پليس فتا يکي از افتخارات نيروي انتظامي است و بايستي اين امر ارتقاء يابد و امروزه بايستي کارآمدي،دانش محوري،حرفه اي شدن و قدرت اقناع در جامعه در نيروي انتظامي افزايش يابد.

سردار اشتري امنيت موجود در مناطق انتظامي شرق و غرب استان تهران را براي پايتخت مهم برشمرد و گفت:وجود امنيت در اين مناطق براي شهر تهران بسيار مهم و حياتي محسوب مي شود و بايستي به آن توجه جدي کرد.

خروج از نسخه موبایل