نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار: اعزام ۵۰ مبلغ به مناسبت ایام شهادت امام کاظم (ع) در شهریار

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) از اعزام ۵۰ مبلغ و مبلغه به محافل دینی و حسینه‌های این شهرستان خبر داد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ایرج محرابی، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، در گفتگو با واحد روابط عمومی این اداره، از اعزام بالغ بر ۵۰ مبلغ و مبلغه به محافل دینی و حسینیه‌های این شهرستان خبر داد.

وی، با اشاره به اینکه این اعزام‌ ها به صورت مستمر در مناسبت‌های ملی و مذهبی انجام می‌شود، اظهار کرد: مبلغان اعزامی با هدف تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، سیره زندگانی و امام موسی کاظم (ع) به سخنرانی و فعالیت‌های تبلیغی می‌ پردازند.

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار ادامه داد: بیان احکام و معارف دین، ارائه الگو با تبیین سیره عملی و فضایل اخلاقی اهل بیت (ع) به‌ویژه امام کاظم (ع)،توصیه و تأکید به انجام فرایض دینی و واجبات شرعی، انجام کارهای سالم و دوری از گناه از جمله محورهای سخنرانی در این مناسبت است.

محرابی، در پایان با اشاره به فعالیت‌ های مبلغان اعزامی، تصریح کرد: تبلیغ چهره به چهره، سخنرانی در خصوص امام کاظم (ع)، بیان سیره زندگانی آن حضرت و اهمیت جایگاه ولایت فقیه و اقامه نمازهای جماعت از برنامه‌های روحانیون اعزامی خواهد بود.

گفتنی است، این توضیحات سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری بیان شد.

خروج از نسخه موبایل