نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شهریار: خداوند، پیامبر اسلام(ص) را هشدار دهنده جهانیان مبعوث فرمود

کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: خداوند، پیامبر اسلام(ص) را هشدار دهنده جهانیان مبعوث فرمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: خداوند، پیامبر اسلام(ص) را هشدار دهنده جهانیان مبعوث فرمود.

نثاری افزود: خداوند، حضرت محمد را به حق برانگیخت تا بندگان خود را از پرستش دروغین بت ها رهایی بخشد و به پرستش خود راهنمایی کند و آنان را از پیروی شیطان نجات دهد و به اطاعت خود کشاند.

وی با نقل جمله ای از مقام معظم رهبری، ادامه داد: «مسأله بعثت و پدید آمدن این حادثه، مهم ترین مسأله ای است که در طول عمر طولانی بشریت، برای او اتفاق افتاده است. در سرنوشت انسان و تاریخ بشر، هیچ حادثه ای به قدر این حادثه مؤثر نبوده و هیچ لطفی از طرف پروردگار، به عظمت این لطف، بر انسان ها وجود نداشته است».

این کارشناس همچنین با ذکر آیه ۱۶۴ از سوره آل عمران، اظهار کرد: «خداوند برمومنان منت نهاد (نعمت ‏بزرگى بخشید)، هنگامى که درمیان آن‏ها پیامبرى از خودشان برانگیخت که آیات او را بر آن‏ها بخواند و آن‏ها را پاک کند و کتاب و حکمت ‏بیاموزد و البته پیش از آن در گمراهى آشکار بودند». در این آیه، سخن از بزرگترین نعمت الهى یعنى نعمت بعثت پیامبر اسلام به میان آمده است.

گفتنی است این سخنان سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری بیان شد.

.

خروج از نسخه موبایل