نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

موفقیت هیئت ورزشی اسکیت شهریار در کسب مدال

رئیس هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در باره این هیئت ورزشی بیان کرد: هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و با ساخت پیست اسکیت حجاب در فاز سه شهر جدید اندیشه فعالیت رسمی خود را به صورت آموزش شروع کرده است.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ شاهین درفشیان با اشاره به فعالیت‌های هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال‌های اخیر اظهار کرد: در سال 87 برای نخستین بار تیم هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار به مسابقات قهرمانی کشور المپیاد ایرانیان در رده سنی جوانان اعزام شد.
درفشیان به موفقیت ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در این مسابقات اشاره کرد و گفت: به واسطه حضور موفقیت‌آمیز ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در این مسابقه‌ها، دو نفر از این ورزشکاران به تیم ملی اسکیت راه یافتند.
وی با اشاره به دیگر موفقیت‌های هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار، اظهار کرد: درخشش ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که از سال 87 هر ساله دو نفر از ورزشکاران این هیئت ورزشی به تیم ملی دعوت می‌شوند و از میان این ورزشکاران دعوت شده آقای شایان صباغ در سال 2010 میلادی توانست مقام نایب قهرمانی مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی آسیا را کسب کند.

رئیس هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار به رنکینگ این هیئت ورزشی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار به خاطر حضور مستمر ورزشکاران این هیئت ورزشی در تیم ملی و معرفی شش ورزشکار به این تیم، در رنکینگ کشوری رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال گذشته اظهار کرد: هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال گذشته سه اعزام به مسابقات این رشته ورزشی داشت که دو مسابقه کشوری و یک مسابقه استانی بود.

درفشیان ادامه داد: ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در دو دوره اعزام کشوری سه مقام آوردند و دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

وی به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سطح استان تهران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در مسابقه‌‌های استان تهران در سال گذشته نیز خوش درخشیدند و موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

رئیس هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار به دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط این هیئت ورزشی در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال گذشته به آموزش مربی‌گری این رشته ورزشی پرداخت، در کلاس‌های که برگزار شد، این هیئت ورزشی یک نفر را در کلاس آموزش مربی‌گری درجه دو اسکیت سرعت داشت، پنج نفر در کلاس‌های مربی‌گری رولر اسکیت عمومی شرکت کردند و دو نفر در کلاس مربی‌گری درجه سه اسکیت سرعت حضور داشتند.

وی به بیان برنامه‌های هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در سال جاری بسیار متنوع است ، این هیئت ورزشی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری نخستین مسابقه انتخابی تیم ملی اسکیت برای مسابقه‌های جهانی را پیش رو دارد.

درفشیان ادامه داد: ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در مرداد ماه سال جاری در مسابقه‌های قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد و اگر حامیان مالی در سطح شهرستان به هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار کمک مالی کنند، ورزشکاران این هیئت ورزشی به صورت مستقل و در قالب تیم شهریار در لیگ کشوری اسکیت نیز شرکت خواهند کرد.

وی به تعداد ورزشکاران هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار اشاره کرد و گفت: هیئت ورزشی اسکیت شهرستان شهریار در مجموع در سطح این شهرستان 500 ورزشکار بیمه شده دارد که 60 نفر از این ورزشکاران در رده‌‌های مختلف سنی و جنسیتی به صورت حرفه‌ای به رشته اسکیت می‌پردازند.

وی به معرفی این چهار باشگاه فعال در رشته ورزشی اسکیت در سطح شهرستان شهریار پرداخت و بیان کرد: این باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته ورزشی اسکیت در سطح شهرستان شهریار شامل مجموعه ورزشی حجاب در فاز سه شهر جدید اندیشه، مجموعه ورزشی اندیشه در میدان امام خمینی (ره) فاز یک شهر جدید اندیشه، مجموعه ورزشی محبین در خیابان فرهنگیان فاز سه شهر جدید اندیشه و مجموعه ورزشی رهنما در خیابان عباس‌آباد شهر شهریار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل