نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار : شبکه های اجتماعی ،ماهواره ای و اینترنتی به دنبال خالی کردن هویت و ماهیت اجتماعی نسل جوان

مدیر آموزش وپرورش شهریار در خطبه های نماز جمعه گفت : شبکه های اجتماعی ،ماهواره ای و اینترنتی به دنبال خالی کردن هویت و ماهیت اجتماعی نسل جوان هستند .

 خبر شهر به گزارش به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:به مناسبت گرامی داشت مقام معلم مدیر آموزش وپرورش شهریار سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهریار بود .

علی ذبیحی ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان شهرستان گفت :در نقش و جایگاه معلمان همین بس که خداوند خود را اولین معلم معرفی می کند و اسلام به عنوان دینی پیشرودر این امر به معلم جایگاه خاصی قائل شده است .

وی با تاکید بر این موضوع که امروز کشور با جنگ نظامی مواجه نیست بلکه با جنگ اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی روبرواست خطاب به دانش آموزان گفت :سربازان این جنگ ها به خصوص فرهنگی شما دانش آموزان هستید که با علم آموزی و دانش آندوزی می توانید با این جنگها مقابله کنید .

مدیر آموزش وپرورش در ادامه اظهار داشت :عرصه جنگ امروز عرصه رویارویی مستقیم نیست بلکه عرصه رویارویی با شبکه های اجتماعی ،ماهواره ای و اینترنتی است که به دنبال خالی کردن هویت و ماهیت اجتماعی نسل جوان است .

ذبیحی ضمن اشاره به نقش معلم به عنوان رکن اصلی تعلیم وتربیت تصریح کرد :کار نظام تعلیم و تربیت تقویت وجودی و درونی هویت اجتماعی وفرهنگی، نسل جوان است تا در مقابل هجمه های فرهنگی تاب مقاومت داشته باشند .

مدیر آموزش وپرورش در پایان خاطر نشان کرد :جایگاه معلم الگوسازی است وباید تلاش کند تا یک الگوی علمی و عملی برای دانش آموزان داشته باشد و با همکاری سربازان جبهه فرهنگ برای ارتقاءفرهنگ عمومی تلاش مضاعف داشته باشد.

شایان ذکر است :مدیر آموزش وپرورش شهریار در ادامه بیانات خود گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت رفاه فرهنگیان ارائه کرد .

خروج از نسخه موبایل