نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وزیر راه و شهرسازی :دستورات لازم برای تزریق ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های شاخص را صادر کرد.

 به گزارش خبر شهر وزیر راه و شهرسازی در سفر نیمروزه خود به شهریار و قدس ضمن بازدید از پروژه های راهسازی و عمرانی این شهرستانها، دستورات لازم برای تزریق ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های شاخص را صادر کرد.


وزیر راه و شهرسازی در سفر نیمروزه خود به شهریار و قدس ضمن بازدید از پروژه های راهسازی و عمرانی این شهرستانها، دستورات لازم برای تزریق ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های شاخص را صادر کرد.


خبر شهر ، عباس آخوندی بعدازظهر پنجشنبه در سفری نیمروزه به شهریار و قدس با همراهی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس و فرمانداران شهرستانهای مذکور از پروژه های راهسازی و عمرانی این مناطق بازدید به عمل آورد.


بررسی روند تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر قدس، بیمارستانهای قدس و ملارد، ایستگاه ریل باس قدس، جاده چیتگر، جانمایی و بررسی محل احداث مترو، امکان سنجی احداث بزرگراه تهران – شهریار، بازدید از بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر اندیشه و…. از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه صورت گرفت.
حسین گروسی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در سفر نیمروزه خود به شهرستانهای شهریار و قدس ضمن بازدید از پروژه های عمرانی مناطق، دستورات لازم جهت اختصاص اعتبار مناسب برای تکمیل و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه ها را صادر کرد.
درد بیمارستانهای قدس و ملارد بزودی درمان می شود


نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس افزود: بررسی روند تکمیل پل ورودی و ایستگاه ریل باس شهر قدس از جمله برنامه های وزیر راه و شهرسازی بود، با توجه به اینکه پروژه پل ورودی در مجموع نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل است مقرر شد در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار طی دو مرحله به این پروژه تزریق شود که با دستور وزیر راه و شهرسازی بزودی در مرحله اول ۷۰ میلیارد ریال آن اختصاص می یابد.


این مسئول نبود بیمارستان را یکی از مشکلات دیرینه شهرستانهای قدس و ملارد برشمرد و گفت: با توجه به پیگیریهای فراوان برای تحقق این مطالبه به حق مردمی، یک بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برای هر شهرستان مصوب و ردیف بودجه ای در نظر گرفته شد که هم اکنون در جریان این سفر دستورات لازم برای معرفی پیمانکار از سوی وزیر راه و شهرسازی داده شد تا عملیات احداث هرچه سریعتر آغاز شود.


امکان سنجی بزرگراه تهران – شهریار با دستور وزیرا راه کلید خورد
وی متذکر شد: جاده چیتگر، محرو مشترک دو شهرستان شهریار و قدس است که بدلیل حجم تردد، همه روزه صبحها از شهریار و اندیشه به سمت تهران و بعدازظهرها بالعکس با ترافیک سنگین و خظرناکی مواجه است و عمدتا منجر به بروز تصادفات فوتی و جرحی می شود لذا طی بازدید صورت گرفته مقرر شد موانع موجود بر سر راه توسعه و تکمیل این محور رفع شده و سریعتر به بهره برداری برسد.


بازار بزرگ ایرانی – اسلامی اندیشه توسط رئیس جمهور افتتاح می شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بازدید ار بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر اندیشه را از دیگر برنامه های وزیر راه برشمرد و گفت: با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد احتمال می رود این بازار بزرگ که نمادی از معماری ایرانی – اسلامی و مرکزی ملی برای تجارت محسوب می شود، توسط رئیس جمهور افتتاح شود.
این مسئول بیان کرد: در سفر امروز و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی، در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های مربوطه شامل بیمارستانهای قدس و ملارد، پل ورودی قدس و جاده چیتگر در نظر گرفته شد.

خروج از نسخه موبایل