نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تیم شمیرانات فاتح دومین دوره مسابقات فوتسال شوراهای اسلامی استان تهران «جام ولایت» شد

بهنام ژاله مسئول امور رسانه شورای اسلامی استان تهران : دومین دوره مسابقات فوتسال شوراهای اسلامی استان تهران «جام ولایت» در سالن چند منظوره المپیک جزیره زیبای کیش با حضوراعضای شورای اسلامی استان تهران برگزار و تیم شمیرانات فاتح این مسابقات شد.

در این دوره از مسابقات که شورای اسلامی استان تهران جهت فراهم کردن فضای برگزاری این مسابقات در منطقه گردشگری کیش اقدام نموده بود 10 تیم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم فوتسال شهرستان شمیرنات توانست برای بار دوم مقام اول را به خود اختصاص دهد . در روز آخر این مسابقات که فینال آن با حضور تیم های شهرستان شمیرانات و ری برگزار گردید تیم شمیرانات توانست با نتیجه 4 بر 2 تیم ری را شکست دهد این نتیجه زمانی رقم خورد که تیم شهرستان ری در نیمه اول دو بر صفر پیشی گرفت اما در نیمه دوم تیم شهرستان ری ضعیف ظاهر سد و تیم شمیرانات توانست با برنامه ریزی بهتر چهار گل بر رغیب خود زده و جام ولایت را از آن خود کند .

در مراسم اهدا جوایز این مسابقات نامداری نائب رییس شورای اسلامی استان تهران ابراز امیدواری کرد که با اجرای این مسابقات توانستیم تجربیات خوبی را برای آینده این رقابت ها بدست آوریم و برخود وظیفه می دانم از تلاشها و همکاری تمامی اعضا شورای اسلامی شهرستانهای استان تهران و تیم هماهنگ کننده تقدیر و تشکر نمایم .

همچنین عبدی آذر رئیس شوری اسلامی استان تهران نتایج این مسابقات را مثبت ارزیابی نمود و تصریح کرد : روحیه رقابتی و رفاقتی این دوره از مسابقات باعث گردید که در سال آینده برنامه ریزی های مناسب تر و جامع تری از سوی شورای اسلامی استان تهران ایجاد گردد این مسابقات باعث تبادل تجربیات بین اعضا شورا می شود و بعد از یکسال کار سخت شوراها نیاز به این جمع بود . وی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات را 150 نفر اعلام کرد و افزود : در نظر داریم تا این مسابقات را به شورای عالی استانها پیشنهاد برگزاری کشوری دهیم تا در صورت صلاحدید نسبت به برگزاری آن در کشور برنامه ریزی و اقدام نمایند .

همچنین جنیدی ناظر شورای اسلامی استان تهران در این مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستاندرکاران برگزاری این مسابقات گفت :فکر می کنم همخوانی خوبی بین این مسابقات و سال دولت و ملت همدلی و همزبانی بود چون شورایهای اسلامی استان تهران توانستند تمام مسائل و مشکلات مدیریتی و شهری خود را مطرح و یا راه حلهای آن را با اشتراک تفکراتی بین دیگر عزیزان حل نمایند .همچنین اگر شوراهای استانهای دیگر بتوانند این مسابقات را برگزار نمایند و می توانند باعث شکوفایی در ابعاد فرا برنامه ریزی شوراها شوند و قطعا در این چند روز اعضا شورای اسلامی توانستند از نظر تفکرات شورایی به فضایی رفاقتی و تجربی مثبتی دست یابند که تقدیری ویژه از رییس شورای استان تهران دارم.

وی سطح برگزاری این مسابقات را از نظر جمعی و سنی بسیار خوب عنوان کردند و ابراز امیدواری کرد که در آینده بهتر و پورشورتر از سال آینده برگزار گردد.

شایان ذکر است که تیم شمیرانات مقام اول ، شهرستان ری مقام دوم و شهرستان قدس مقام سوم را توانست در این دومین دوره مسابقات شوراهای اسلامی استان تهران را کسب نماید و در مراسمی ویژه جوایز تیم های برتر اهدا گردید .

 

 

خروج از نسخه موبایل