نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

علمای دینی، نقش و جایگاه والایی در تعلم و تربیت اسلامی دارند رئیس تبلیغات اسلامی شهریار نقش علما و روحانیون را به‌عنوان اساتید دینی و قرآنی جامعه، در تعلیم و تربیت اسلامی بسیار مهم دانست.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت هفته تجلیل از مقام معلم، با حجت‌الاسلام سیدعلی مروج، امام جمعه شهر اندیشه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از علما، مبلغات، اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند، رضازاده با اشاره به اینکه علما و روحانیون به‌عنوان اساتید بزرگ دینی، قرآنی و مذهبی شهرستان نقش و جایگاه والایی در تعلم و تربیت اسلامی دارند، گفت: بدون شک تعلیم و ‌تربیت‌سلامی نظامی جامع و کامل است که تمام ابعاد وجودی انسان را مورد توجه قرار داده است. در فرآیند تعلیم و ‌تربیت‌سلامی جسم و روان، حیات دنیوی و اخروی، جامعه و فرد باید به یک میزان پرورش یابند و هیچ یک نباید به بهای دیگری نادیده گرفته شود.

 روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار خاطر نشان کرد: در ادامه این دیدار، مروج ، با قدردانی از حضور رئیس تبیلغات اسلامی شهریار، تصریح کرد: تربیت به‌عنوان فرایندی که نتیجه ی آن صرفاً در مقام عمل روشن می‌شود، دارای وجهه ای کاملاً عملی و کاربردی است. از این جهت، هرگونه تلاش نظری در چارچوب مفهومی باید ناظر به فواید عملی باشد.

گفتنی است، این دیدار چهارشنبه ۱۶ اردیبشهت ماه جاری در دفتر امام جمعه شهر اندیشه انجام شد.

خروج از نسخه موبایل