نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به مناسب گرامیداشت هفته معلم انجام شد: تقدیر از معلمین عضو شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهریار

به مناسب گرامیداشت هفته معلم انجام شد:

تقدیر از معلمین عضو شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهریار

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، از معلمین عضو کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی این شهرستان تقدیر کرد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، از معلمین عضو کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی این شهرستان تقدیر کرد.

رضازاده در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع معلم در اسلام گفت: معلمی از خصوصیات انبیا و از صفات محبوب آنان می باشد. در مقام پاسداشت از تلاشهای معلمان سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام نمی توان یافت که فرمود: «مَنْ عَلَّمَنی حَرْفا فَقَدْ صَیَّرَنی عَبْدا؛ کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.» البته این شرافت و فضیلت برای معلم، زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به آموزش بپردازد.

در این مراسم رضازاده با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ایمان خانی و کاظم قدسیان، از اعضای شورای هیئات مذهبی و عباس تاجیک، عضو سابق کانون مداحان این شهرستان تقدیر کرد.

گفتنی است این تقدیر، روز پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در تبلیغات اسلامی شهریار انجام شد.

خروج از نسخه موبایل