نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار:نقش معلمان مقدمه ای برای تعالی زندگی بشراست

مدیر آموزش وپرورش شهریاردر آیین سپاس معلم گفت : نقش معلمان مقدمه ای برای تعالی زندگی بشراست .

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:همزمان با گرامی داشت مقام معلم آیین سپاس معلم به صورت نمادین درآموزشگاه رهگذر بر گزار شد .

در ابتدای این مراسم علی ذبیحی ضمن تبریک ولادت امام علی (ع)و روز معلم گفت :تقارن میلاد معلم انسانها و هفته معلم را باید به فال نیک گرفت .

 

وی در ادامه اظهار داشت :طبیعت علم دانش براین اساس استوار است که هردورکن آموزش وپرورش یعنی معلم و دانش آموز ارتباطی تنگا تنگ با هم داشته باشند .

مدیر آموزش وپرورش ضمن اشاره به حدیثی از امام اول شیعیان گفت:طبیعت بشر حکم می کند که در دنیای خاکی یا باید عالم باشی یا دانش آموز .

ذبیحی در ادامه افزود :معلمان ما جهت تعلیم و فراهم کردن محیط رشد و تعالی دانش آموزان هم از موهبت دانش خود و هم از موهبت وجودی هزینه می شوند .

وی در ادامه تصریح کرد : با توجه به حاکم بودن اسلام در جامعه ما و وجود دانش آموزان مسلمان در کلاس های درس نقش معلم در جامعه ایران علاوه بر علم آموزی نقش مقدسی نیز پیدا می کند،و این نقش مقدمه ای برای تعالی زندگی بشراست .

مدیر آموزش وپرورش ضمن تاکید به نقش معلمان در رشد و شکوفایی استعدادها خاطر نشان کرد :

اگر در زندگی انسانهای برتر جستجو و تحقیق کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که معلمان در شکوفایی و رشد این افراد نقش مهمی بسزایی ایفا کرده اند .

گفتنی است :در پایان این مراسم با حضور اعضای شوری معاونین و مسئولین شهرستان از معلمان این آموزشگاه تقدیر به عمل

خروج از نسخه موبایل