نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به مناسبت آغاز هفته گراميداشت مقام معلم از معلمان نمونه شهرستان ملارد تجليل شد

با حضور مسئولين استاني و شهرستاني از معلمان نمونه شهرستان ملارد تجليل گرديد.

 خبر شهر  به گزارش دفتر اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستان ملارد، مراسم تجليل از معلمان نمونه شهرستان ملارد با حضور نماينده شهرستان هاي ملارد، شهريار و قدس، فرماندار شهرستان ملارد، مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران و جمعي از مسئولين شهرستان ملارد در مجموعه فرهنگي شهيد اينانلو ملارد برگزار گرديد.

عليرضا كمرئي ، مديركل آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران در جمع مديران مدارس و معلمان نمونه شهرستان ملارد گفت: با توجه به جايگاه انديشه و علم كه بسيار مورد توجه قرار گرفته است، معلم نيز به واسطه نقشي كه در نشر علم و انديشه ايفا مي كند جايگاه ويژه اي پيدا مي كند. معلمان در جايگاه اجتماعي خود به لحاظ اعتباري كه جامعه براي او قائل مي شود قابل اعتماد و توجه خاص اند. بنابر اين ارزش و اهميت جايگاه معلم بر كسي پوشيده نيست.

وي افزود : هدف اصلي طرح رتبه بندي معلمان ترغيب ايشان به افزايش سطح علم و دانش معلمان است و در كنار آن افزايش شان و جايگاه معلم است.

اميدواريم با اجراي اين طرح و همچنين توجه ويژه به مسايل مربوط به آموزش و پرورش با هم دلي و هم زباني شاهد رفع مشكلات باشيم.

همچنين حسين گروسي نماينده شهرستان هاي ملارد، شهريار و قدس در مجلس شوراي اسلامي در ادامه اين مراسم گفت: زيزبناي انسانها در آموزش و پرورش ساخته مي شود و كشور به پشرفت واقعي نخواهد رسيد مگر با توجه كردن به ساختارهاي زير بنايي همچون آموزش و پرورش.

گروسي با اشاره به نام گذاري امسال به نام سال همدلي و همزباني دولت و ملت افزود: در فرهنگ مهمترين جايي است كه نياز به همدلي است. و رسيدن به فرهنگ ناب از آموزش و پرورش آغاز مي شود. به اين ترتيب با داشتن جامعه اي با فرهنگ بالا مي توان به اقتصاد بالا دست يافت.

داود كرمي فرماندار شهرستان ملارد نيز ضمن اشاره به مقام والای معلم گفت: در وصف مقام معلم زبان قاصر می شود و هرآنچه در باب ارزش معلمین گرامی گفته شود  کم است.

فرماندار ملارد افزود: امروز بنده به عنوان یک شاگرد همین معلمین که در حال حاضر در منصب فرمانداری قرارگرفته ام باید عرض کنم که این وظیفه ما دولتمردان است که از حق و حقوق و مقام والای معلم دفاع بکنیم و منزلت آنها را حفظ بکنیم.

در اين مراسم از 2 نفر معلم نمونه استاني، 49 معلم نمونه شهرستاني، خانواده معزز شهداي فرهنگي و ايثارگران و 12 نفر از معلمان رتبه برتر مسابقات فرهنگي و ورزشي در جمع مسئولين و مديران مدارس شهرستان ملارد تقدير گرديد.

خروج از نسخه موبایل