نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار: حضرت زینب(س)، الگویی از صبر، استقامت و ولایت مداری است

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز وفات حضرت زینب(س)، از آن حضرت به‌عنوان الگویی از صبر، استقامت و ولایت مداری یاد کرد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز وفات حضرت زینب(س)، از آن حضرت به‌عنوان الگویی از صبر، استقامت و ولایت مداری یاد کرد.

رضازاده افزود: پس از پایان یافتن واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) رسالت خطیر و سنگین زینب کبری(س) آغاز شد. او در سخت ترین شرایط جسمی و روحی، بزرگترین و خطیرترین مسؤولیتها را برعهده گرفت.

وی ادامه داد: تصور عظمت و بزرگی کاری که زینب(س) انجام داد، هر انسان منصف و حق جویی را در برابر شخصیت و بزرگی این بانوی باعظمت، به کرنش و تحسین و ستایش وا می دارد.

این مسئول در خاتمه تصریح کرد: حضرت زینب علیها السلام، حجاب و متانت و شهامت را از مادرش فاطمه علیها السلام تلمذ می‌کند و در مکتب صبر علی علیه السلام نکته هایی به وسعت همه عمرش برمی دارد. شهامت علوی و فاطمی در شکل گیری شهامت و عطوفت او در واقعه کربلا، آینه تمام نمای درس هایی است که حضرت زینب از محضر پدر و مادر خود فراگرفته است.

گفتنی است این سخنان یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی شهریار ایراد شد.

خروج از نسخه موبایل