نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: جوانی حضرت علی(ع)، بهترین الگو برای جوانان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز میلاد امام علی(ع)، دوران جوانی امام علی(ع) را بهترین الگو برای جوانان توصیف کرد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز میلاد امام علی(ع)، دوران جوانی امام علی(ع) را بهترین الگو برای جوانان توصیف کرد.

رضازاده افزود: البته خود امیرالمؤمنین هم در جوانی شان، الگو داشته اند و الگویشان هم پیامبر بوده است. علی (ع) از شش سالگی همراه و همراز پیامبر و در خانه ایشان زندگی می کرده اند و در همه امور زندگی شان، حتی جزیی ترین مسائل هم به پیامبر اقتدا می‌نمودند. یعنی خود ایشان هم از یک انسان کامل و والای دیگر، الگو می گرفته اند.

وی ادامه داد: کسی چون حضرت علی (ع)، در سنین جوانی اش و در ریزترین حرکات و رفتارهایش بهترین الگوی نسل جوان امروزی ماست.

این مسئول در خاتمه با اشاره به اینکه امام علی (ع) بهترین الگو برای کسانی است که می خواهند کاملترین الگو را داشته باشند، تاکید کرد: ما برای ساختن جامعه ای که پر از عدل باشد باید سیره و روش امام علی(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با آنها پایبند باشیم تا جامعه ما به سوی سعادت و رستگاری در حرکت باشد. زیرا آن امام همام، نه فقط برای جوانان، بلکه برای آحاد جامعه و در همه سنین و مسئولیت ها اسوه و الگویی کامل است.

گفتنی است، این سخنان پنج شنبه دهم اردیبشهت ماه جاری در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی شهریار ایراد شد.

 

خروج از نسخه موبایل