نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید از مساجد مجری مراسم معنوی اعتکاف در شهریار

گروهی از کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهریار از مساجد مجری مراسم اعتکاف در این شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند برگزاری این مراسم قرار گرفتند.

خبر شهر به گزراش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: صبح امروز، گروهی از کارشناسان این اداره از مساجد مجری مراسم اعتکاف در این شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند برگزاری این مراسم قرار گرفتند.

نثاری افزود: حجت‌الاسلام حیدری، کاردان فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار، و مهدی اکبری نژاد، رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان ضمن حضور در تعدادی از مساجد مجری مراسم اعتکاف، از این مراسم بازدید و در جریان روال برگزاری آن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مساجد جامع فردوسیه، جان نثاران و امام حسین(ع) امیریه، صاحب الزمان(عج) یوسف آباد و جامع وحیدیه بازدید شدند.

حجت‌الاسلام حیدری در این بازدید ها ضمن اشاره به اهمیت موضوع اعتکاف گفت: اعتکاف اثر عمیقی در تزکیه روح و صفای باطن و تصفیه جان و زنگار زدایی از آینه دل و گرایش به معنویات و توجه به خدا دارد و همین تاثیرگذاری و بروز آثار و نتایج ارزشمند سبب بوده که اعتکاف مورد توجه و عنایت پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین قرار گیرد و مسلمین را به انجام این عبادت و اهتمام در امر اعتکاف فرا خوانند.

در این بازدید ها، معتکفین نیز مسائل و مشکلات خود را با گروه اعزامی اداره تبلیغات اسلامی شهریار در میان گذاشتند.

گفتنی است این بازدید شنبه ۱۲ اردیبشهت ماه جاری انجام شد.

خروج از نسخه موبایل