نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام مدیر آموزش وپرورش شهریار به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم پیامی صادر کرد

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: در پیام علی ذبیحی آمده است ، در میان صدقه هایی كه مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست.   پیامبر اکرم (ص)

آن دم که با خط خوش خود بر ضمیرپاک دانش آموزان می نگاری و نقش جان می کشی براندیشه هایی که روزی متفکران و گردانندگان این زیبا سرزمین خواهند شد ، بر خود ببال که خداوند هستی تو را انتخاب کرده است تا قالب دهی ذهن های پاک و بی ریای کودکان سرزمینت را .

آنچه در اندیشه تو می گذرد و بر آن ایمان داری ،پایه و اساس تفکر جامعه پیش رویمان است ،همگان می دانند ذهن خلاق توست که هزاران هزار انسان کمال یافته و شهروندی کوشارا برای داشتن فردایی بهتر برای میهن اسلامیمان ایران رقم می زند .

کمال گرایی ،برتری جویی و رسیدن به آنچه که قله افتخارات هر انسان به شمار می رود از جمله درونیات معلمان است که با نهادینه کردن آن بر لوح پاک دانش آموزانش ،شهروندانی می سازد از نوع بهترین و در مجموع بنای جامعه ای را خشت می نهد که بند ،بند آن را با روح و جسم خود و تلاش و ایثارتنیده است ،جامعه ای از انسان های متمدن ،متدین و دلسوز برای میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی .

بی تردید نقش و جایگاه با اهمیت معلمان در دنیای امروز که هجمه های فراوان گرداگرد فرزندانمان را فرا گرفته، بر کسی پوشیده نیست و چه بسا حضور پررنگ شما معلمان عزیز بیش از هر زمان دیگر نیاز است ، تا بار دیگر دستان پر مهرتان معجزه ای کند از جنس عشق واز رنگ شهامت و نجات بخش نوجوانان و فرزندان پاک این مرز و بوم باشد ازافکار پلید.

برخود واجب می دانم ، ضمن افتخار به وجود گهر بارتان که هریک گرمی بخش و نماد عشق و ایثار به شمار می روید و با تلاش بی وقفه خود ، مهربانی و صداقت را به اوج رسانیده اید ، روز و هفته معلم را گرامی داشته و بر وجود سراسر مهرتان تبریک بگویم .

امید است با اندیشیدنی بهتر و نگاهی به فراسوی آنچه تا کنون نگریسته ایم و با تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری و پیشه کردن همدلی و همزبانی در تمامی امور آموزشی و پرورشی ،دست در دست یکدیگر نهیم و ایرانی بسازیم آزاد و آباد ….

                                                           قدر استاد نکو دانستن                       حیف استاد به من یاد نداد

                                                                                                                                           علی ذبیحی

                                                                                                                      مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل