نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در شهرستان قدس تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند

فتح الله عزیزی رئیس کمیته امداد شهرستان قدس با تاکید بر اهمیت بالای سلامت خانواده های مددجو، گفت: ۴۵۰ زن سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال این شهرستان بیمه درمانی شدند.

 خبر شهر  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری قدس، فتح الله عزیزی رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در همایش هفته سلامت که به همت شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و با حضور مسئولان و مددجویان کمیته امداد برگزار شد، گفت: کمیته امداد با بضاعت اندکی که دارد تقریبا ۹۰ درصد هزینه های درمانی مددجویان را تقبل می کند و اگر خانواری توان پرداخت ۱۰ درصد باقیمانده را هم نداشته باشد، خود کمیته آن را پرداخت می کند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در حوزه درمان به تعداد ۴۵۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفته است.

 عزیزی ادامه داد: کمیته امداد با چهار داروخانه و یک مرکز آزمایشگاهی و رادیولوژی قرارداد دارد که مددجویان می توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات کمیته امداد بهره مند شوند.

ایشان گفت: خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال و پرداخت هزینه ماهیانه برای نگهداری افراد و بیماران زمینگیر از دیگر اقدامات این نهاد است، همچنین برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در راستای آموزش و آگاه سازی خانواده های مددجو در دستور کار این اداره قرار دارد.

عزیزی تصریح کرد: کمیته امداد بر اساس تفاهم نامه ای که با شبکه بهداشت و درمان شهرستان دارد کمک هزینه هایی را به کودکان زیر ۶ سال که دچار سوتغذیه هستند، پرداخت می کنند البته این طرح شامل تمامی کودکان شهرستان می شود و لازم نیست که حتما از مددجویان باشند.

 

خروج از نسخه موبایل