نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرستان شهریار :اقتضاءزمان ایجاد می کند ایثار گری در زمینه های دیگر نمایان شود و مدرسه سازی نوعی از ایثار گری است .

فرماندار شهرستان شهریاردر نهمین جشنواره خیرین مدر سه ساز شهرستان شهریارگفت :اقتضاءزمان ایجاد می کند ایثار گری در زمینه های دیگر نمایان شود و مدرسه سازی نوعی از ایثار گری است .

   خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سالن مجتمع آموزشی ایرانی اسلامی با حضور مشاور وزیر آموزش وپرورش و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد .
فرماندار شهرستان شهریار ضمن عرض خیر مقدم و همچنین تقدیر و تشکر از حاضرین گفت :جلوه وعظمت بزرگی در قالب ایثار گری هویدا بوده است و نهایت حرکت در مسیر ایثار گری جان دادن و اهداءخون است که شهدای ما از عهده آن برآمدند .
ناجی در ادامه افزود :اقتضاءزمان ایجاد می کند ایثار گری در زمینه های دیگر نمایان شود و مدرسه سازی نوعی از ایثار گری است .
این مسئول در ادامه اظهار داشت :شهرستان شهریارو همچنین شهر های اطراف پایتخت به واسطه حجم مشکلات و حجم نیازها و همچنین رشد 4درصدی جمعیت شهریار که با آن مواجه است ،باعث شده است که دولت نتواند خدمات زیادی را بر آورده سازد و به طور خاص نیاز های آموزشی ،که اگر کمک های مردمی و خیرین نباشد شهرستان با مشکلات زیادی روبرو خواهدشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان نمی توانند در بخش خصوصی آموزش ببینند حرکت در این مسیر حرکتی ارزشمند و اقدامی قابل تقدیر است .


خروج از نسخه موبایل