نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه کمیته تبلیغات واطلاع رسانی سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان شهریار برگزار شد

جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان با حضور دهیاران،مسئولین روابط عمومی ادارات و شهرداریها به ریاست محمودی مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار در محل فرمانداری تشکیل گردید.
 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، صبح روز شنبه مورخ 29/فروردین/94 جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان با حضور دهیاران،مسئولین روابط عمومی ادارات و شهرداریها به ریاست محمودی سرپرست روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار برگزار گردید.درا ین جلسه محمودی طی بیاناتی گفت: شهرستان شهریار پنجمین سفر رئیس جمهور  را تجربه می کند. که انشاء الله بتوانیم میزبان خوبی مثل گذشته باشیم. و در این راستا چندین جلسه در محل فرمانداری برگزار شده و کمیته های مختلفی برای استقبال از سفر و همچنین در خصوص کمیته تیلیغات و اطلاع رسانی تشکیل گردیده است.

در ادامه ایشان از زحمات روابط عمومی ادارات و شهردرایها و… در خصوص نصب به موقع پلاکارت ها  و بنرهای استقبال تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مسئولین روابط عمومی ها و دهیاران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن سفر رئیس جمهور محترم ارائه نمودند.







 

خروج از نسخه موبایل