نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جزئیات نامه مشترک استاندار و نمایندگان به رئیس جمهوراختصاص یکی از شبکه‌های صداوسیما به منطقه غرب تهران

حسین گروسی با اشاره به دیدار خود با استاندارتهران اظهار کرد: امروز با توجه به حضور سید حسین هاشمی ، استاندار استان تهران در مجلس شورای اسلامی چندین مورد با وی در میان گذاشته شد.

جزئیات نامه مشترک استاندار و نمایندگان به رئیس جمهور

وی ادامه داد: یکی از این موارد بحث سفر رئیس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های غرب استان تهران بود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع بعدی بحث انعکاس رسانه‌ای از شهرستان‌های غرب استان تهران بود، انتظار ما این است که صدا و سیما یکی از شبکه‌های خود را به این منطقه با توجه به جمعیت میلیونی آن اختصاص دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان‌های غرب استان تهران چهار تا پنج برابر برخی از استان‌ها جمعیت دارد، بنابراین باید مشکلات، نقاط قوت و ضعف این مناطق با هم دیده شود.

گروسی بر لزوم پرهیز از سیاه‌نمایی رسانه‌ای از شهرستان‌های غرب استان تهران تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به مسائل مطرح شده، صدا و سیما باید شبکه‌ای مستقل را به شهرستان‌های غرب استان تهران اختصاص داده و موفقیت‌ها و قابلیت‌های این مناطق را هم پوشش رسانه‌ای دهد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار کرد: مسئله بعدی که با استاندار استان تهران مطرح شد، بحث تولید و اشتغال در شهرستان‌های غرب استان تهران بود که امیدواریم با حضور رئیس دولت تدبیر و امید و هیئت همراه موضوع ایجاد شهرک‌های صنعتی در این منطقه به صورت ویژه و تخصصی بررسی و سازوکار لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث مهم دیگری که در منطقه داریم موضوع آب و فاضلاب و ساخت بیمارستان در شهرستان‌های غرب استان تهران است.

وی به نتیجه مذاکره با استاندار استان تهران اشاره کرد و گفت: مقرر شد که استاندار استان تهران این مباحث را دسته‌بندی کند و نامه‌ای مشترک با امضای نمایندگان مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این استان به رئیس جمهور داده شود تا این سفر علاوه بر دیدار مردمی برکاتی را هم برای مردم این مناطق داشته باشد.

گروسی اضافه کرد: مردمی که با ذوق و شوق در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های غرب استان تهران، وی را همراهی می‌کنند، باید دستاورد‌های عملی را نیز ببینند و قضیه به صورتی نباشد که ما به نوعی در دیدارها فقط به مردم وعده بدهیم و آنها شاهد خروجی عملی نباشند.

وی به حضور استاندار استان تهران در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس اشاره و بیان کرد: استاندار استان تهران فردا به همراه معاونان خود در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس حضور می‌یابد و مقدمات سفر رئیس جمهور به این مناطق را فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با توجه به مقدماتی که انجام خواهد شد، شاهد حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور باشیم و خروجی خوبی را از این سفر داشته باشیم.

 

 

خروج از نسخه موبایل