نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

احمدی رئیس کمیسیون بودجه و عمران شورای شهر شهریار : بودجه شهرداری شهریار در سال 94 كاهش نیافته است .

احمدی رئیس کمیسیون بودجه و عمران شورای شهر شهریار :

با توجه به کاهش  در آمدی و رکود اقتصادی ، بودجه شهرداری شهریار در سال 94 کاهش نیافته است .

 خبر شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر شهریار : مرتضی احمدی رييس کمیسیون بودجه و عمران شوراي اسلامي شهر شهریار ضمن تبريك سال نو بر ضرورت عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري پيرامون نامگذاري سال 94 تحت عنوان دولت و ملت همدلي و همزباني تاكيد كرد و گفت: شهردار و مدیران شهرداری آنچه که در توان دارند در سال 94 بكار گیرند ، چرا که این امر باعث توسعه و پیشرفت شهر و انتظارات شهروندان محقق خواهد شد .

وی تاكيد كرد : تمام تلاشها، پيگيري ها و حرفهاي ما براي احقاق حق مردم است و انتظار داريم مديران و مسئولین شهرداري با تفاهم و همدلی در جهت احقاق حقوق مردم تلاش و توجه بیشتری نمایند .

رئیس کمیسیون عمران ، برنامه و بودجه  شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود ، تصویب بموقع  بودجه یکصد و پنجاه و چهار میلیارد تومانی  سال 94 شهرداری شهریار اشاره و اين امر را حاصل همدلي و همراهی اعضاي شورا و مدیران شهرداري دانست و در ادامه افزود : این بودجه در دو بخش عمرانی با 57 در صد و جاری با 43 در صد مورد تصویب قرار گرفت که علیرغم کاهش وضعیت در آمدی و رکود اقتصادی در شرایط فعلی بودجه شهرداری شهریار در سال 94 کاهش نیافته است .

عضو شورای شهر شهریار تصریح کرد : شورای شهر اولویت‌ها و برنامه راه را برای شهرداری در سال جاری تعریف نموده است و در پایان سال 94 نیز تحقق اولویت‌هایمان را از شهرداری میخواهیم .

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در بخشی دیگر از سخنان خود با بيان اين كه شهرداري شهریار در جذب سرمايه بخش خصوصی اقدامات خوبی به انجام رسانده خاطر نشان کرد : پانزده طرح كه توسط شهرداری برای سرمايه گذاری در بخش خصوصي مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته پیگیری های خوبي از سوی سازمان نوسازی و معاونت اقتصادی انجام گرفته که اين امر نويد بخش  توجه مناسب به توسعه سرمايه گزاري در شهر شهریار خواهد شد .

احمدی در پایان سخنان خود به مهمترين پروژه های قابل افتتاح در سال جاری از جمله کمربندی امیریه ، پروژه تقاطع غیر همسطح شباهنگ ، ساختمان حمل و نقل و ترافیک و مرکز کنترل ترافیک شهر ، پارکهای میلاد 4 و بعثت 3 در شهرک وائین اشاره و تاکید کرد : با بهره برداری از این پروژه ها گام دیگری در جهت ارائه خدمات و رفاه بیشتر برای شهروندان برداشته خواهد شد .

 

خروج از نسخه موبایل