نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استاندارتهران: دولت تدبیروامید هرقولی بدهد به آن عمل خواهد کرد

خبر شهر – استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن سفررییس جمهوری و اعضای کابینه اش به غرب استان گفت: دولت تدبیر و امید هرقولی بدهد به آن عمل خواهد کرد.

  خبر شهر به گزارش خبرنگار ایرنا(  عکاس حمید رضا بیات ) ، سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد افزود: این سفر رییس جمهوری به شهرستان های غربی استان تهران متفاوت خواهد بود از این بابت که در سفرهای استانی تنها به مرکز استان سفر می کند اما در این سفر به شهرستان های استان تهران خواهد رفت.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران پر از خیر و برکت خواهد بود گفت: رییس جمهوری در راستای قولی که به مردم شهرستان ملارد داده بود به این شهرستان سفر خواهد کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت های تیم مذاکراه کننده ایران در نشست سوئیس افزود: انجام مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده ایران در راستای حفظ عزت و اقتدار کشور صورت گرفته و پافشاری تیم مذاکره کننده بر مواضع خود باعث شده طرف مقابل مواضع ایران را به رسمیت بشناسد.

وی گفت: تیم مذاکره کننده ایران، با مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مذاکرات را ادامه خواهند داد تا به نتیجه مطلوب رسد.

استاندار تهران با اشاره به ناراحتی برخی از کشورها از موفقیت ایران در دیپلماسی خارجی گفت: عربستان سعودی، از این موفقیت ایران وحشت کرده و دست به حمله احمقانه به یمن زده که تمام جهان به شکست آن اعتراف می کنند.

وی با اشاره به توجه دولت به شهرستان ملارد خاطرنشان کرد که بودجه شهرستان ملارد در سال 92، 5/12 میلیارد تومان بود که در سال 93 این بودجه به 5/54 میلیارد تومان افزایش یافت و این نشان از فزایش چهاربرابری بودجه این شهرستان در دولت تدبیر و امید است.

وی تخصیص بودجه ها را ناشی از درایت و مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: تحقق اهداف دولت، در سایه حمایت های رهبری و حمایت های مردم ممکن شده است.

استاندار تهران وحدت مسوولان در شهرستان ملارد را بسیار خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد: این شهرستان عقب ماندگی هایی دارد که باید برطرف شود اما برطرف کردن آنها یک شبه امکان نخواهد داشت.

وی ساماندهی وضع اخترآباد شهرستان ملارد، پیگیری طرح بیابان زدایی در این منطقه را از خواسته های مردم در سفر هیات دولت به شهرستان های غرب استان تهران دانست و تصریح کرد: بحث احداث بیمارستان و اتصال ریلی این شهرستان ها به تهران جز برنامه هایی است که در سفر هیات دولت پیگیری خواهد شد.

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ملارد در سال 94 با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، سیدشهاب الدین چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حسن کریمی معاون عمرانی، صفرعلی براتلو معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد در محل فرمانداری شهرستان ملارد برگزار شد و در آن مسایل و مشکلات این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل