نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شروع لیگ جهانی والیبال 2015 با سوت فرهاد شاهمیری داور شهریاری

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران، فرهاد شاهمیری داور بین المللی فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) برای قضاوت دو دیدار حساس گروه یک رقابت های لیگ جهانی 2015 در دو کشور برزیل و صربستان انتخاب شد.

وی که پیش از این در ادوار مختلف لیگ جهانی حضور داشته پس از قضاوت خوب در مسابقات قهرمانی جهان سال 2014 در کشور لهستان مورد توجه کمیته داوران فدراسیون جهانی قرارگرفت و این بار دو بازی بسیار حساس و دیدنی از گروه یک مسابقات را قضاوت خواهد کرد.
براساس دعوت نامه رسمی فدراسیون جهانی والیبال، شاهمیری در روز های 29 و 31 می مصادف با 8 و 10 خرداد ماه در کشور برزیل دیدار تیم های صربستان – برزیل و همچنین در روزهای 26 و 28 جون برابر با 5 و 7 تیرماه سال جاری در صربستان دیدار دو تیم ایتالیا – صربستان را قضاوت خواهد کرد.
لازم به ذکر است این دو دیدار از دیدار های مهم لیگ جهانی سال 2015 در مرحله گروهی و همچنین تنها بازی های حساس گروه یک مسابقات بشمار می آید که داور برجسته ی کشورمان یک بازی را به عنوان داور اول و بازی دیگر را به عنوان داور دوم قضاوت خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل