نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئول مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش شهرستان شهریار : رشد 50 درصدی مشارکتهای مردمی در شهریار

خبر شهر.  مسئول مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار خبر شهر گفت :

از جشنواره سال 1393 و با ورود مدیریت جدید آموزش و پرورش شهریار و انجام یک سلسله تدابیر مدیریتی در عرصه مدرسه سازیو جذب مشارکتهای مردمی  ودر جهت رسیدن به استاندارد های جهانی  مدرسه سازی طی مدت یکسال گذشته تعداد 6 باب مدرسه خیر ساز  تحویل آموزش و پرورش گردیده و تعداد 9 باب مدرسه در حال احداث میباشد .

مهندس سلیمانی در ادامه بیان داشت : 9 باب مدرسه دیگر نیز بصورت مشارکتی در حال احداث میباشد  که در مقایسه با سالهای گذشته با رشد 50 درصدی روبرو هستیم ، قابل ذکر است با عنایت خیرین محترم مدرسه ساز و نهاد هاو ارگانهای شهرستان شهریار 15 هکتار زمین طی یکسال گذشته جذب شده و تحویل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار گردیده است .

ایشان در ادامه  از مدیریت آموزش و پرورش جناب آقای ذبیحی و مساعدتهای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جناب کمریی در امر جذب هرچه بیشتر مشارکتهای مردمی  در شهرستان شهریار تشکر نمود و شورای آموزش و پرورش شهریار را بعنوان پیشتازان این عرصه فرهنگی موثر دانست .

مهندس سلیمانی در آخر بیان داشت : جذب بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه از سوی خیرین مدرسه ساز در سال گذشته  بیان گر عزم جدی خیرین برای  رشد و بالندگی دانش آموزان شهریار  در عرصه علم و فرهنگ تا درسیدن به قله های افتخار میباشد .

 

خروج از نسخه موبایل