نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام نوروزی فرماندار شهرستان ملارد

بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها. امسال فرا رسیدن سال نوهمزمان شده است با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) و این تقارن یک جلوه معنوی برای ملت شریف ایران در کنار عید نوروز بهمراه دارد.

بهار یعنی نوشدن و حرکت به سمت شکوفایی، پیشرفت و رسیدن به اعتدال در جامعه .سال گذشته را با فرازو نشیب های فراوان  پشت سر گذاشتیم که سالی پربار و برکت  با حضور مسئولین بلند پایه کشوری برای شهرستان ملارد همراه آورد.

سال جدید را نیز با عنایت خداوند متعال ،تلاش خدمتگزاران  و پیگیری مستمر انشاء الله  با تلاش چندین برابر در راستای خدمت به مردم شریف و شهید پرور شهرستان ملارد آغاز خواهیم کرد تا نتایج این حضورها را شاهد باشیم و بتوانیم برگ زرینی دیگر در این خطه از ایران اسلامی  در کارنامه انقلاب اسلامی و دولت محترم  تدبیر وامید رقم بزنیم.

بنده سال جدید را به  تمام هموطمنان ،بخصوص شهروندان فهیم شهر ستان ملارد تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال 94 برای  تک تک عزیزان سالی همراه با لحظات خوش در کنار خانواده های محترمشان بوده و کشور عزیزمان در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی پیروز و از انتخابات پیش رو سربلند بیرون آید.

در پایان از خداوند متعال آروزی توفیق به همه خدمتگزاران و خانواده های معظم شهداء ،جانبازان  و مردم شریف  این شهرستان  و توفیق سعادت و سلامتی روز افزون و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبریو دولت خدمتگزارجاب آقای دکتر روحانی در پیشبرد و توسعه کشور مسئلت مینمایم.

 

خروج از نسخه موبایل