نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک نماینده مردم شهریار قدس ملارد به مناسبت سال جدید

به گزارش خبر شهر  نماینده مردم شهریار ،قدس و ملارد  در مجلس شورای اسلامی در پیامی، فرا رسیدن سال نو را به ملت ایران و مردم شریف و فهیم  شهرستانهای شهریار ،قدس و ملارد تبریک گفت.

 در پیام گروسی آمده است:

بنام آنکه جان را فکرت آموخت

فرا رسیدن سال 1394 خورشیدی را به هموطنان عزیز به ویژه مردم فهیم و ولایت مدار شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد و تمامی کسانی که شکوفایی ، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند صمیمانه تبریک میگویم .

در سالی که گذشت تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و فرهنگی  ، ناشی از یک چشم انداز بلند مدت در توسعه کشور و رسیدن به خود کفایی در عرصه های مختلف در شرایط تحریم بین المللی بود.

شرایط موجود به ما یادآدوری میکند که راه درازی در پیش دآریم و بحق برای رسیدن به چشم انداز تدوین شده به حماسه ای سترگ نیازمندیم همه باید با نگاهی مدبرانه و به کمک خرد جمعی و با بهره گیری از نظر کارشناسان خبره برای رسیدن به توسعه همه جانبه تلاش کنیم تا حماسه ای که نمود های عینی آن دور از دسترس نیست محقق گردد.

در این بین تاسیس مجلس مشورتی نخبگان در حوزه انتخابیه اینجانب و برگزاری همایش های متعدد باعث گردید بازویی قدرتمند در کنار قانونگذران و مسولان  اجرایی  به وجود آید و با توان علمی و مشاوره ای خود به جایگاهی تاثیر گذار مبدل گردد

دبیر خانه مجلس مشورتی نخبگان در شهرستانهای  شهریار، قدس و ملارد ضمن پذیرش طرح ها ، نظرات و پیشنهادات مردم فهیم و دلسوزان نظام، ایجاد بستر های لازم جهت مشارکت مردمی در قانونگذاری را سرلوحه کار خود قرار داده است .

امید است در سال پیش رو با مشارکت فعال شهروندان و نخبگان محلی شاهد اعتلای ایران عزیزمان باشیم

خدایا چنان کن سر انجام کار        که تو خشنود باشی ما رستگار.

حسین گروسی

 نماینده مردم شهرستانهای شهریار قدس و ملارد

خروج از نسخه موبایل