نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر در شهرستان شهریار تشکیل شد

خبر شهر به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر در شهرستان شهریار در تاریخ 24 اسفند ماه 93 در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهریار و با حضور اعضاء این شورا تشکیل شد .

پس تلاوت آیات سوره مبارکه کوثر آقای شمس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت ایام فاطمیه(س) و آرزوی سالی پربرکت ظلّ توجهات وعنایات حضرت ولیعصر(عج) به ابعاد و عظمت شخصیت وجودی حضرت زهرا(س) اشاره داشتند که در احادیث نقل شده از آن گوهر پاک به بهانه خلقت خدا یاد می شود و جلب رضایت خدای متعال و پیامبرش(ص) منوط به جلب رضایت آن حضرت آورده شده است.

ایشان افزودند دین رحمانی و مقدس اسلام با آمدنش گوهر وجودی زن را از هزیر ذلت خارج ساخت و به اوج عزت رساند، در شرایطی که در دوران جاهلیت دختران را زنده بگور می کردند خداوند به پیامبر مکرم اسلام حضرت زهرا(سلام الله علیها) را اعطا فرمود و از او بعنوان خیرکثیر یادکرد و امروز ذریه حضرت زهرا(س) براساس برخی آمارها تا 8 میلیون نفر می رسند و گاه در روند تاریخ مشاهده می کنیم فرزندی از سلاله زهرا مرضیه (س) مانند حضرت امام خمینی(ره) تاریخ ساز می شوند و امروز نیز شخصیتی چون رهبر فرزانه انقلاب سکاندار نظام و امید امت اسلامی به زیبایی از ساحت اسلام نبوی(ص) پاسداری می نمایند.

ایشان یادآور شدند: گر چه حضرت صدیقه طاهره(س) می توانند در همه اعصار برترین الگو برای جامعه زنان باشند امام متأسفانه جامعه بشری از این موهبت الهی کم بهره گرفته اند و بویژه فرهنگ غرب امروز جایگاه زنان به پایین ترین سطح خود تنزل داده و رسوخ فرهنگ مبتذل غربی جامعه اسلامی ما را هم دچار آسیب نموده است و همه ارادتمندان و عاشقان حضرت صدیقه طاهره(س) باید مساعی خویش را در شناخت شخصیت والای حضرت زهرا(س) برای جامعه زنان بویژه دختران جامعه اسلامی بکار بندند تا آسیب کمتری متوجه آنان گردد. ایشان انقلاب اسلامی را نقطنه عطفی در تکریم و تحول شخصیت زن در جامعه دانستند و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله در معرفی سیده زنان عالم اظهار امیدواری کردند.

ان شاءالله تمامی دستگاهها با طراحی برنامه ها و جشن های مختلف در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر تلاش نمائیم گام های بلند و شایسته ای در تقرب به این الگوی جاوید انسان ساز برداریم. در ادامه هریک از شرکت کنندگان نظرات و برنامه های دستگاه خودرا بیان فرمودند و مقر گردید مراسم جشن محوری شهرستان در روز سه شنبه 18 فروردین در مصلای نماز جمعه شهریار و با مشارک کلیه ادارات و نهادها برگزار شود.

خروج از نسخه موبایل