نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار رئیس فراکسیون شاهد مجلس با جانبازان بیمارستان نیایش

حسین گروسی، در این دیدار گفت: اگر در بخش‌های مختلف کشور بعضاً شاهد فسادهای اقتصادی و اداری هستیم، به دلیل کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

حسین گروسی، رییس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد، سرآبادانی رییس شورای شهر جدید اندیشه،سردار افشارزند رییس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل تعاونی مسکن ایثارگران،حجت‌الاسلام مروج امام‌جمعه و اسماعیل طلوعی سرپرست شهرداری شهر جدیداندیشه، بعدازظهر روز ، جمعه 22 اسفندماه مصادف با روز شهید، با حضور دربیمارستان روان‌پزشکی نیایش با اعطای شاخه‌های گل از جانبازان اعصاب و روان تقدیر کردند.

گروسی،نماینده مردم شهریار در این دیدار با اشاره به روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند سال 58، گفت: آنچه جامعه ما در حال حاضر بیشتر ازهمه به آن احتیاج دارد، فرهنگ ایثار و شهادت است. اگر در بخش‌های مختلفکشور بعضاً شاهد فسادهای اقتصادی و اداری هستیم، به دلیل کمرنگ شدن اینفرهنگ است.

ویضمن بیان این مطلب که ملت باید قدردان ایثارگران و جانبازان باشد، ادامهداد: امیدوارم این فرهنگ غنی در جامعه پررنگ تر شود و مردم قدر ایثارگرانرا بدانند، چرا هرکدام از این رزمندگان زمانی رزمندگان غیوری بوده‌اند کهبرای کشورشان ایثار کرده‌اند و امروز نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر هستند.

درادامه این برنامه دکتر سعید عطاری، رییس بیمارستان روان‌پزشکی نیایش اظهارداشت: این بیمارستان 70 تخت فعال دارد که در دو بخش مزمن و حاد تقسیم شده است و ضریب بستری تخت‌ها در طول سال، 93 درصد است.

ویخاطرنشان کرد: در 11 ماه اول سال 93، بیمارستان روان‌پزشکی نیایش حدود 22هزار روز خدمات بستری به جانبازان داده که در نوع خود قابل‌توجه است.

عطاری خاطرنشان کرد: کمبود تخت در بیمارستان‌های روان‌پزشکی کل کشور، یکی ازمشکلات کلان است و به همین خاطر نیز بنیاد با هدف خدمات‌دهی مناسب به جانبازان اعصاب و روان، خود اقدام به تأسیس بیمارستان‌های روان‌پزشکی کرده ومجموعاً 10 بیمارستان را در سطح کشور اداره می‌کند.

این دیدار با اعطای گل و دلجویی از جانبازان در بخش‌های مختلف و همچنین تقدیراز کادر درمانی بیمارستان روان‌پزشکی نیایش به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل