نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بودجه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی کمپ ترک اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران از هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی کمپ اخوان خبر داد و گفت: تاکنون 1027 معتاد جهت درمان به این مرکز منتقل شده‌اند.
 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد  ، محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در مراسم بازدید وزیر کشور از کمپ ترک اعتیاد اخوان در ملارد اظهار کرد: روزانه 13 هزار تومان هزینه نگهداری معتادان در این کمپ است و این میزان به غیر از هزینه درمان و مدد کاری آنان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ساماندهی معتادان متجاهر را انجام داده‌ایم، گفت: 4 هزار معتاد در تهران جمع آوری و هزار و 27 نفر آن‌ها به این مرکز منتقل شده‌اند.

آذرنیا با اشاره به اینکه کمپ اخوان ظرفیت نگهداری 3 هزار معتاد را دارد، افزود: 240 نفر معتاد در این مرکز مشغول حرفه آموزی هستند و با 8 کار آفرین نیز قرارداد‌هایی را منتقد کرده‌ایم که معتادان را به کارگیری کنند و به ازای به کارگیری هر مددجو، 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارآفرینان ارائه می‌شود.

وی در پایان به هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی این کمپ اشاره کرد و گفت: مساحت کمپ اخوان 17 هکتار بوده و در سال جاری نیز هزار و 27 متعاد در این مکان نگهداری و درمان شده‌اند.

خروج از نسخه موبایل