نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهترين پيشگيري،آگاهي از خطرات مواد محترقه است

خبر شهر  -جانشين فرمانده انتظامي ویژه غرب استان تهران گفت:آگاهي از پيامد هاي تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناك، بهترين عامل پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخرسال است.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ” افضل گلزاری” با اعلام این خبر گفت : در راستاي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال،پليس اقدامات پیشگرانه موثری در 20 روز گذشته از قبیل برگزاری جلسات آموزشی،تهیه و نصب بروشور وبنرهای آموزشی و… انجام داده است.

وي با تاكيد بر کنترل صنوف ومحورهای مواصلاتی استان توسط پلیس افزود:به منظور پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدين و خانواده ها حركات و رفتار فرزندان خود را كنترل كنند.

گلزاری افزود:حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال و صدمات ديگري كه در اثر استفاده از مواد محترقه خطرناك ايجاد مي شود یادآور این نکته است آگاهی از خطرات استفاده از این مواد،بخش مهمی از حوادث را کاهش می دهد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر ضرورت همراهی وکنترل فرزندان توسط والدین در چهارشنبه آخر سال گفت:والدين و خانواده ها با کنترل حركات و رفتار فرزندان خود می توانند در کاهش حوادث این روز نقش مهمی را ایفاء کنند.

جانشين فرمانده انتظامي ویژه غرب استان تهران گفت:در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه در آخرين روزهاي سال،طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار پلیس غرب استان تهران قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل