نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امنيت زير ساخت توسعه و پيشرفت هر جامعه است

امنيت زير ساخت توسعه و پيشرفت هر جامعه است

خبر شهر فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در آیین افتتاح کلانتری 15 یوسف آباد قوام شهرستان ملارد گفت:امنيت زير ساخت توسعه و پيشرفت هر جامعه است.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبری پليس،دقایقی قبل آیین افتتاح کلانتری 15 یوسف آباد قوام شهرستان ملارد با حضور فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران،سردار “ناصر اصلانی”،فرماندار،امام جمعه،داستان،رییس داگستری ملارد،اعضای شورای اسلامی ،شهردار و مسئولان عالی رتبه منطقه صفادشت،معتمدان محلی،خانواده های معظم شهداء وایثارگران و مسئولان انتظامی غرب استان تهران و شهرستان ملارد در سالن اجتماعات کلانتری 15 یوسف آباد قوام شهرستان ملارد برگزار شد.

سردار”ناصر اصلانی”در اين مراسم با تقدير از حسن توجه مسئولان انتظامی شهرستان به برقراری امنيت در اين شهر گفت:افتتاح اين کلانتری موجب رضايت مندی و خشنودی مردم شده و این امنیت بدون مشارکت مردم امکان پذیر نمی باشد.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در ايجاد امنيت پايدار از كاركنان انتظامی مستقر در اين شهر خواست تا همكاری و تعامل با مردم و ساير دستگاه ها را سرلوحه كار خود قرار دهند و امروز یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران این است که پلیس اسلامی خدمتگزار مردم بوده و هرگونه توفیقات و موفقیت های پلیس مرهون همکاری و مشارکت مردمی می باشد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مسئولان عالی رتبه منطقه ملارد در خصوص تلاش برای راه اندازی وافتتاح کلانتری 15 یوسف آباد قوام،گفت:افتتاح این کلانتری باعث یاس وناامیدی دشمنان و شادی دوستان خواهد بود و به همین جهت از همیاری و همکاری فرماندار ملارد و اعضای شورای اسلامی و شهردار ملارد به دلیل حمایت و پشتیبانی در راه اندازی کلانتری 15 یوسف آباد قدردانی می کنم.

رییس پلیس غرب استان تهران گفت: پیگیری مسائل و مشکلات مردمی از سوی مسئولان امروزه یکی از افتخارات این نظام اسلامی است و بر این اساس این کلانتری افتتاح شد و امروزه در دین بر موضوع امنیت تاکید شده ومسئولان بر آن اهتمام دارند.

وی تصریح کرد:تولید امنیت هیچ ارتباطی به پلیس نداشته بلکه پس از تهیه و تامین زیرساخت های لازم در زمینه امنیت،حفظ امنیت ایجاد شده و ارتقای احساس امنیت از وظابف نیروی انتظامی می باشد و امروزه اگر مردم با پلیس همکاری نکنند در هیچ شرایطی امنیت ایده آل برقرار نخواهد شد و تولید و حفظ امنیت مرهون مشارکت های فعالانه شهروندان و معتمدان محلی می باشد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به تغییر رویکرد نیروی انتظامی به رویکرد جامعه محوری گفت: حضور ومشارکت مردمی در بسیاری از ماموریت های پلیس،خلاهای موجود را پر کرده و باعث ایجاد امنیتی پایدار در محله ها وشهرها می شود.

سردار اصلانی تاکید کرد:پلیس متعلق به مردم است و امروزه نیروی انتظامی برای مردم است نه بر مردم و در 11 ماه گذشته کاهش محسوسی در موضوعات سرقت،جرایم خشن و قتل در منطقه ملارد به وقوع پیوسته واین امر مرهون زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی می باشد.

در پایان این مراسم ستواندوم “صابری نژاد” به عنوان سرپرست کلانتری 15 یوسف آباد قوام شهرستان ملارد معرفی ومنصوب شد و از زحمات شهردار صفادشت”کریمی”و عضو شورای اسلامی صفادشت”اجاق” به دلیل پشتیبانی در راه اندازی کلانتری قدردانی شد.

خروج از نسخه موبایل