نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه هم‌اندیشی مدیران آبفای شهرها وشهرکهای غرب استان تهران با اعضای شورای و شهردار شهر ملارد برگزار شد

این جلسه‌ به منظور هم‌اندیشی و تعامل بیشتر بین مدیران و معاونین آبفای شهرها و شهرکهای غرب، اعضای شورای شهر و شهردار ملارد در دفتر شورا برگزار شد.

 خبر شهر به گزارش روابط‌عمومی امور آبفای شهرستان ملارد، در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران در خصوص پروژه فاضلاب شهر ملارد گفت: تعامل آبفا با شورا و شهرداری ملارد بسیار نزدیک و خوب است. همین امر سبب پیشبرد اهداف شرکت در راستای خدمات‌رسانی بهتر شده است و امید استکه بتوانیم با همیاری وکمک شورا و مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی ظرف 3 سال آینده شاهد بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب ملارد باشیم.

منصور جنتی افزود: طبق نظر کارشناسان، ایجاد شبکه فاضلاب و تاسیسات آن حدوداً 3هزار میلیارد ریال طبق فهرست بهای سال 93 برآورد شده است.

وی در مورد اقدامات انجام‌شده جهت عبور از مشکلات تامین آب در فصل گرم سال آینده تصریح کرد: با حفر چاه‌های جدید که در دستور کار شرکت قرار دارد و پیگیری برنامه‌هایی که در ساختار مدیریت مصرف و هدر رفت آب انجام شده است و البته با همیاری مشترکان امیدواریم با کم‌ترین مشکل تابستان 1394 را سپری کنیم.

جنتی اظهار داشت: از جمله مشکلاتی که آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران با آن مواجه است، پراکندگی و سرریز شدن جمعیت است. طبق آمار رشد، جمعیت شهر ملارد در سال گذشته 7/6 درصد بوده که با توجه به موضوع کمی آب و افت منابع آبی زیرزمینی در سال‌های اخیر کار را برای آبفا بسیار دشوار کرده است. اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همیاری مسئولان از جمله استاندار و فرماندار محترم از تابستان 94 به‌خوبی عبور خواهیم کرد.

مدیر عامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران، وجود انشعابات غیرمجاز را از بزرگ‌ترین مشکلات شرکت برشمرد و افزود: این انشعابات طبق قانون جرم تلقی می‌شود. آبفا با ایجاد اکیپ‌های اجرائیات این‌گونه انشعابات را شناسایی می‌کند و در مرحله اول به آنها اخطار و دعوت به خرید انشعاب می‌کند که در صورت سرپیچی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل