نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد: انجام 2هزار و226عمليات پليس 110 شهرستان ملارد زیر15 دقيقه

خبر شهر _ فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از انجام 2226عمليات پليسي مركز فوريت هاي 110 شهرستان زير 15 دقيقه در یک ماه گذشته خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ برزو همتی”فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ” صبح امروز در گفتگو گو با خبرنگار پايگاه خبری پلیس گفت:در یک ماه گذشته سال جاري 2هزار و 372 مورد تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 برقرار شد كه اين تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،از کاهش 15درصدي برخوردار بوده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: براساس آمارهاي به دست آمده 15 درصد از تماس هاي عملياتي به صورت مراجعات حضوري و 85درصد به صورت تماس تلفني با مركز فوريت هاي 110 برقرار شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: 17 درصد از تماس هاي عملياتي با موضوع سرقت، 34 درصد با موضوع آسيب هاي اجتماعي ، 4 درصد با موضوع تصادفات، 28 درصد با موضوع نزاع و درگيري و 17 درصد ساير موضوعات درمرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده است.

سرهنگ برزو همتی گفت: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد 2 هزار و 226 مورد از اين تماس ها معادل 94 درصد از کل تماس ها ،عمليات حضور ماموران انتظامی در صحنه در زير 15 دقيقه انجام شده است.

سرهنگ همتی در پايان با اعلام اين خبر بر اهميت تعامل و ارتباط شهروندان با پليس تاکيد کرد و گفت: تعامل و مشارکت آحاد جامعه با پليس نقش موثري در پيشبرد اهداف نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت دارد.وی با تقدير از همکاري شهروندان در تعامل با نيروي انتظامي براي برخورد با قانون‌شکنان،افزود: همراهي مردم با پليس براي تقويت امنيت و مبارزه با قانون‌شکنان قابل تقدير است.

خروج از نسخه موبایل