نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اختلاف بر سر اموال مسروقه باند سرقت را لو داد

خبر شهر –سه عضو باند سرقت که بر سر تقسیم اموال مسروقه 70 میلیون ریالی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها به کلانتری شاهدشهر شهرستان شهریار غرب استان تهران مراجعه کرده بود توسط پلیس دستگیر شدند.

 خبر شهر به گزارش پايگاهخبري پليس،جانشین فرمانده انتظامي شهرستان شهريار با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت شکایتی در خصوص ضرب وشتم فردی توسط افراد دیگر در شاهدشهر،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در آغاز تحقیقات پلیس و بررسی سوابق فرد مراجعه کننده به کلانتری مشخص شد طرفین درگیری اعضای یک باند سرقت بودند که بر سر تقسیم اموال مسروقه با یکدیگر درگیر شده بودند.

سرهنگ”فردین جوزانی” افزود:در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد در جریان درگیری سارقان با هم،یکی از آنان زخمی شده و مامورانکلانتری 14 شاهدشهر تلاششان را برای دستگیری دیگر سارقان آغاز کردند.

جوزانی گفت:ماموران کلانتری شاهدشهر پس از شناسایی محل فعالیت و تردد اعضای دیگر این باند با هماهنگی مقام قضایی در عملیات پلیسی موفق شدند دو نفر دیگر از سارقان را دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه آنان ابزارآلات سرقت و اموال مسروقه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان شهريار گفت:در بازجویی های پلیس از متهمان،آنها به پنج فقره سرقت شامل سرقت یک راس گوساله،30قطعه مرغ به ارزش70 میلیون ریال اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

خروج از نسخه موبایل