نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شهریار از اجرای جشنواره پیک و پیامک بهاری در مدارس شهریار خبر داد.

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: مجید پارسا با ارائه این خبر افزود :امروزه آموزش با استفاده از روش های غیر رسمی و نوین در جهت آموزش آکادمیک و رسمی و منطبق با اهداف آموزش و پرورش می تواند به کمک معلم شتافته و از تعطیلات به عنوان زمانی جهت بازیابی اندوخته های علمی استفاده کند .

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های مناسب موجود به واسطه رشد تکنولوژی و در دسترس بودن آنها برای تمامی دانش آموزان تاکید کرد :بهره گیری از امکانات در راستای بهبود مسائل آموزشی و تقویت آموخته های دانش آموزان در طول مدت تعطیلات از اولویت های مجموعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار در اجرای این طرح است .

پارسا همچنین کمک رسانی به معلمان و پوشش فرایند آموزشی آنها از طریق تثبیت آموزه های کلاس در دانش آموزان و تشویق آنها برای باز خوانی مطالب درسی در طول مدت تعطیلات را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد .

معاون آموزش متوسطه شهریار با اشاره به اهمیت دوره تحصیلی متوسطه اول در دانش آموزان و ضرورت تثبیت یادگیری در این پایه ها ابراز امیدواری کرد:دانش اموزان بااستقبال ازاین جشنواره و شرکت در این طرح که به صورت متنوع وجذاب طراحی شده تعطیلاتی مفرح و با نشاط تر از پیش راداشته باشند .

وی تاکید کرد :این جشنواره طی یک دفترچه با محتوای آموزشی که توسط سرگرو ه های درسی مهیا شده است برگزار می شود و دانش آموزان در سه بازه زمانی پاسخ سوالات انتهای دفترچه را به سامانه پیام کوتاه ارسال و از جوائز ی نظیر تبلت ،لب تاب ،دوچرخه و گوشی همراه برخوردار می شوند .

گفتنی است :این جشنواره در سال تحصیلی 90/89نیز توسط معاونت متوسطه این مدیریت برگزار و با استقبال بسیاری مواجه شده بود .

خروج از نسخه موبایل