نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زن جوان،طعمه سارقان براي اخاذي

خبر شهر -اعضاي باند پنج نفره سارقان حرفه اي که با طعمه قرار دادن زن جواني،از چهار شهروند شهرياري اخاذي کرده واموالشان را به سرقت برده بودند توسط پليس آگاهي غرب استان تهران دستگير شدند.

خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”منصور خدادادي” گفت:يکم بهمن ماه مرد جواني به کلانتري 18 باغستان مراجعه و عنوان کرد روز جمعه 26 دي ماه در طول مسير ترددش زني را به عنوان مسافر سوار خودروي خود مي کند که پس از طي مسافتي،زن مسافر به وي پيشنهاد دوستي مي دهد و از شاکي مي خواهد تلفن همراهش را در اختيارش گذاشته تا با کسي تماس بگيرد.

رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران در ادامه گفت:زن مسافر با استفاده از تلفن شاکي با خط همدستش تماس گرفته و تلفن شاکي را به او بر مي گرداند و از فرداي آن روز زن مسافر با طراحي نقشه دوستي با شاکي ،وي را به يکي از محلات شهرستان شهريار مي کشاند و با همدستي همدستانش، شاکي را در خانه اي محبوس کرده و به زور به وي هروئين و موادمخدر مي خورانند و پس از سرقت اموال و خودرواش، وي را با حالت بي هوشي در شهريار رها مي کنند.

اين مقام انتظامي گفت:با وصول پرونده به پليس آگاهي غرب استان تهران،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت که پس از تحقيقات اوليه و با توجه به هوشياري شاکي،محل جرم در خادم آباد شهريار مورد شناسايي قرار گرفت و اکيپي از ماموران پليس آگاهي در بازرسي از منزل يکي از سارقان سابقه دار در باغستان،دو عدد کارت عابر بانک،برگه دانشجويي و ضبط و باند کشف کرده و موفق به دستگيري فردي به نام “م-غ” 26 ساله دستگير شدند.

سرهنگ خدادادي گفت:پس از تحقيقات پليس از متهم دستگير شده مشخص شد، وي با همدستي زني به نام” شيرين”و چند نفر ديگر از همدستانش با طعمه قراردادن اين زن در سر راه قربانيان و سوار شدن بر خودروهاي مدل بالا و ايجاد رابطه دوستي و کشاندن آنها به خيابان هاي شهريار و حومه با همدستي چند نفر ديگر وي را در منزلي حبس کرده و به زور موادمخدر به وي خورانده و در اطراف شهريار رها مي کردند.

خدادادي گفت:با اعترافات متهم،دستگيري ساير متهمان در دستور کار پليس قرار گرفت و در دو عمليات جداگانه،”شيرين”به همراه همدستش وحيد و دو سارق ديگر دستگير و براي بازجويي به پليس آگاهي انتقال داده شد.

سرهنگ خدادادي گفت:در بررسي سوابق سارقان مشخص شد آنها قبلا به اتهام آدم ربايي،قاچاق موادمخدر و نگهداري سلاح غيرمجاز چندين بار توسط پليس دستگير و روانه زندان شده بودند و در آخرين اعترافاتشان به چهار فقره سرقت بدين شيوه اعتراف کردند.

 

خروج از نسخه موبایل