نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رکورددار ایرانی روپایی جهان، پیشنهاد تابعیت ترکیه را رد

رکوردار روپایی جهان در گفتگو با «نسیم» در مورد حضور در ترکیه و پیشنهاد این کشور برای تغییر تابعیت اظهار داشت: به دعوت شبکه تلویزیونی TV8  ترکیه به این کشور سفر کردم و دریک برنامه پرطرفدار تلویزیونی این شبکه با انواع توپها روپایی زدم.

مسئولان ترکیه بعد از تماشای این برنامه و دیدن روپایی زدن من با ساچمه، تیله و توپ تنیس تعجب کرده بودند و با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند در این کشور بمانم و تغییر تابعیت بدهم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من برای راهپیمایی 22 بهمن تدارک برنامه دیده بودم به آن‌ها اعلام کردم بلیط برگشت به ایران دارم و نمی توانم در این کشور بمانم. مسئولان ترکیه پس از صحبت‌های من اعلام کردند بلیط خود را کنسل کنم و در ازای تمامی امکانان رفاهی و مالی تغییر تابعیت بدهم و برای این کشور رکورد بزنم.

مهدی حب‌درویش عنوان کرد: من به آنها اعلام کردم سالیان سال با افتخار برای ایران دست به رکوردزنی زدم و نمی‌خواهم تغییر تابعیت بدهم . پس از بازگشتم به تهران نیز ترک‌ها با دوستان من تماس گرفتند و همچنان بر پیشنهاد خود پافشاری می‌کنند و حتی مجددا برای اجرای برنامه، من را به این کشور دعوت کردند که تا این لحظه هیچ پاسخی به درخواست آنها نداده‌ام.

رکورددار روپایی دنیا با انتقاد از عدم توجه به خود گفت: متاسفانه مسئولان در ایران کار من را تنها یک شو می‌دانند در حالی که این کار من یک استعداد خدادادی است که با تلاش و تمرینات زیاد برای من حاصل شده است. من برای ثبت رکوردجهانی روپایی 23 میلیون تومان هزینه کردم در حالی که تنها از طرف مسئولان به من 5 میلیون پرداخت شد. برای حضور نماینده گینس در ایران 10 میلیون شخصا هزینه کردم اما هیچ اهمیتی به کار من داده نمی‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به من داشته باشند چرا که من هیچ شغل دیگری ندارم و تا به حال نیز با توجه به استعداد و توانایی‌های خود برای کشور و مردم ایران رکوردهای زیادی کسب کرده‌ام.

خروج از نسخه موبایل