نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده سپاه ملارد از خلق حماسه‌ عظیم بصیرت و وحدت مردم ملارد در راهپیمایی 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت:

تقدیر از خلق حماسه‌ عظیم مردم ملارد در راهپیمایی 22 بهمن93

فرمانده سپاه ملارد از خلق حماسه‌ عظیم بصیرت و وحدت مردم ملارد در راهپیمایی 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی سپاه ملارد از جانب فرمانده این ناحیه  بیانیه‌ای را به منظور تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم شهید پرور ملارد و خلق حماسه عظیم بصیرت و وحدت در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: خسته مباد گام‌های استوارتان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه نیاز ،صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، حضور مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن تجلی عزت، اقتدار ملی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های آمریکا بود.

این بیانیه می‌افزاید: هزاران درود بر مردمی که در 22 بهمن بر استکبار جهانی فریاد زدند که دست بسته نیستند، آزاد و آزاده هستند.

این بیانیه اضافه می‌کند: مردم غیوروبسیجی شهرستان  ملارد با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مسیرشان همان راه امام(ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خون‌های مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: در بیست و دوم بهمن جای‌جای استان شاهد حضور غیور مردان و شیر زنانی بود که با تأکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش نهادند.

در این بیانیه آمده است: اینک در طلیعه‌ سی و هفتمین بهار عزت و آزادی پیروزی انقلاب اسلامی، جبین شکر در پیشگاه حضرت حق می‌سائیم و خداوند سبحان را از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اقتدار ملی، ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله بیست و دوم بهمن شاکر و سپاسگزاریم.

این بیانیه می‌افزاید: فرمانده سپاه ناحیه ملارد حضور مقتدرانه و کم نظیر مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن را نشانه‌ای از غیرت دینی و اقتدار ملی می‌داند و این همه شور و شعور را پاس داشته و از آحاد مردم بصیر و لحظه‌شناس، برای حضور با شکوه در این راهپیمایی ملی، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و دستان و بازوان پر مهر همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان و فجر باوران انقلاب اسلامی را بوسه باران می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: در این میان نیز از اصحاب رسانه، جراید، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری تحلیلی‌، به‌ویژه صدا و سیما در پوشش خبری و انعکاس گسترده و مناسب، جنگ استکبار جهانی را ناکام گذاشته و دسیسه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کردند و تهدیدات بزرگ رسانه‌ای را تبدیل به فرصتی برای نظام و کشور کردند تشکر می‌کنیم.

خروج از نسخه موبایل