نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیانیه مسئول بسیج رسانه ملارد شهاب فراهانی: پیام تشکر از انعکاس خبری راهپیمایی روز 22بهمن 93

بیانیه مسئول بسیج رسانه ملارد شهاب فراهانی:

پیام تشکر از انعکاس خبری راهپیمایی روز 22بهمن 93

 خبرگزاری بسیج :،در بیانیه بسیج رسانه شهرستان ملارد آمده است:بی شک مطبوعات و رسانه ها در تحقق آرمانهای انقلاب نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خلق حماسه ای دیگر که رسانه های آن سوی مرز از دیدن آن مبهوط ماندند ، بی شک مطبوعات و رسانه ها در تحقق آرمانهای انقلاب نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند، بسیج رسانه شهرستان ملارد طی پیامی از حضور پر رنگ مطبوعات و رسانه ها ،عکاسان خبری ،خبرنگاران بسیج و پایگاه های خبری صالحین بسیج ،واحذمرکزی خبر غرب استان تهران ،در اطلاع رسانی و انعکاس خلق حماسه مردم شریف شهرستان ملارددر یوم الله 22 بهمن  تشکر و قدردانی نمود.

در متن این پیام آمده است:

مردم شریف در یوم الله 22 بهمن، بار دیگر با حضور حماسی خود، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده بودند، اینک باید گفت حقیقتا “ملت در 22 بهمن امسال دشمن را به زانو درآورد”.

در این روز مردم قدرشناس و بصیر شهرستان ملارد با مشتهایی گره کرده، همصدا با مردم جای جای ایران اسلامی، شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی را در گوش جهانیان فریاد زدند.

لذا باید بر قدم های این ملت به سبب حضور دشمن شكن در راهپيمايي 22 بهمن كه همه ترفندها و توطئه های دشمنان در تحريم ها و توهین ها نقش بر آب نمود و به جهانیان ثابت کرد که هیچ قدرت، سلاح و تحریمی نمی تواند پيوند عميق دینی – مذهبی ملت و ولايت مطلقه فقيه را کمرنگ جلوه دهد، دستمریزاد گفت.

این شکوه حضور که پر خروش تر از سنوات قبل بود اثبات نمود که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است. این شیطان بزرگ است که با ضربه ی متقابل ملت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» نزدیک نزدیک شده است.

البته حضور در صحنه های انقلاب به ویژه راهپیمایی روز گذشته زیر برف و باران و گرد و غبار از زن و مرد تا پیر و جوان، بار دیگر مسئولیت مسئولان عالی نظام را یادآوری می کند تا ضمن قدرشناسی؛ سرعت پیشرفت همه جانبه ی کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی با تحقق بدون ذره ای توقف “اقتصاد مقاومتی” دو صد چندان نموده و چشم را بر ظرفیت های داخلی بدوزند. ظرفیت هایی که هر گاه به آن توجه شد نه تهدید و تحریم و نه زورگویی و باج خواهی سر سوزنی اثر نکرده و موجب توقف زیاده خواهی ها و افزون طلبی های بیگانه شد.

خروج از نسخه موبایل