نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیانیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار در حضوری پرشورترو باصلابت تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

درود خدا بر روح ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس اسلامی که با راهبری پیامبر گونه اش امت ما را در اوج عزت و عظمت نشاند، سلام خدا و ملائکه او بر ارواح مطهر شهیدان بخون خفته انقلاب اسلامی که نظام ما را بیمه کرده و به بلندای جاودانگی رهنمون شدند، امت سرافراز دهه فجر بر شما فجر آفرینان، فجرباوران و فجریاوران مبارک باد. اینک در حالی سی و ششمین سالگرد انقلابمان را جشن می گیریم که پیام بلند انقلاب اسلامی بر قلوب و جان های پاک فطرت و جویای حقیقت در سرتاسر عالم نشسته است و استکبار تمام توان خویش را برای مهار انوار نورانی تفکر الهی انقلاب اسلامی بکار گرفته است و با انواع ترفندها وتوطئه ها از طراحی گروه های تروریستی خون ریز ضد اسلام گرفته تا اهانت به ساحت عزیزتر از جانمان گوهر ناب و سراسر محبت و مهربانی مرسل پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلوات ا… علیه و آله) درصدد خاموش ساختن درخشش خورشید اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) برآمده اند اما غافل از آنکه اراده خدا بر یاری مستضعفین و یاری کنندگان او سنتی لایتغیر است.

و نور خدا با باد دهانها خاموش شدنی نیست و دست قدرتمند الهی درورای همه دست ها و اراده ها حاکم بر همه امورات عالم است و مکرشان ره به جایی نخواهد برد ، مردم عزیز ، مؤمن و انقلابی اینک چشم دنیا به صلابت حرکت شما دوخته شده است و شما الهام بخش انسانهای آزاده عالم در مبارزه با ستمگران خونریز ، زیاده خواه و مستکبر جهانی شده اید. اینک این شمائید که گرد یأس بر چهره کریه دشمنان جنایتکار پاشیده اید واستمرار حضورتان در صحنه های انقلاب مایه فخر ملائک خدا و موجب قوت قلوب همه آزادیخواهان جهان شده است. اینک در آستانه سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی با عزمی راسخ و حضوری پرشکوه بار دیگر جهانیان را به حیرت وامیداریم و عزت خویش را پاس می داریم و برحقوق مسلم خویش پای می فشاریم. بی شک حضور عزت آفرین تان بالاترین و تأثیرگذارترین پشتوانه امنیت و منافع ملی خواهد بود و باردیگر موجبات یأس و استیصال ستمگران این عصر خواهدشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی عاشقان انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم عزیز ، بصیر و همیشه در صحنه، زن ومرد ، پیر وجوان و هر سلیقه فکری و سیاسی معتقد به نظام مقدس اسلامی دعوت می نماید تا با عزمی راسخ، و اراده ای پولادین در صفوفی متحدو یکپارچه و همصدا لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دین خویش را به امام عزیز راحل(قدس سره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادا کرده و موجبات خشنودی قلب مقدس صاحب اصلی پرچم حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) و نایب بر حقشحضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) را فراهم آوریم.

در پایان این بیانیه آمده است مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 22/11/93 از مقابل مصلای نماز جمعه شهریار واقع در خیابان انقلاب اسلامی در مرکز شهرستان شهریار آغاز خواهد شد و در همان مسیر سالهای گذشته ادامه خواهد یافت و راهپیمایان عزیز در پایان مسیر راهپیمایی از بیانات سخنران محترم مراسم جناب آقای دکتر قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر برجسته معارف اسلامی بهره مند خواهند شد.

همچنین مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در مراکز شهرهای صباشهر، باغستان ،اندیشه و وحیدیه با تمهیدات بعمل آمده از طریق ائمه بزرگوار جمعه و شهرداریها و نهادهای محلی و با حضور پرشور امت ولایی در این شهرها با شکوه خاص خود برگزار خواهد شد

 

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شهریار ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

 

خروج از نسخه موبایل