نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در 2عملیات پلیسی در ملارد رخ داد: انهدام دو باند سارق خودرو، با 37 فقره سرقت

خبر شهر -فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران،از انهدام دو باند سارق خودرو در دو عملیات پلیسی و کشف 37فقره سرقت خبر داد.

خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”برزو همتی” در تشريح اين خبر گفت:در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو در شهرستان ملارد ،ماموران دایره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی وارد عمل شده و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس ملارد افزود:با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اجرای طرح های مستمر مظنون گیری،سرنخ هایی از وجود 2 باند سرقت در منطقه مارلیک و سرآسیاب بدست آمد و پس از هماهنگی با مقام قضائی در دو مرحله عملیات پلیسی،شش نفر اعضای این باندها دستگیر شدند.

سرهنگ همتی اعلام داشت:با دستگیری اعضای این دو باند،سارقان در مجموع به 37 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و یک مالخر نیز شناسایی شد و پس از دستگیریش، از محل اختفاء متهم ، مقدار زیادی اقلام مسروقه از قبیل ، رینگ و لاستیک،12 باند، سه دستگاه ضبط،40 گونی ابزار آلات و چندین عدد آمپلی و 10عدد پنل کشف شد.

با دستگیری سارقان و اعترافات آنها مالباختگان شناسائی شده و با توجه به متواری بودن سه نفر از اعضای این دوباند، تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

 

خروج از نسخه موبایل