نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فردی: از 23 نویسنده با رونمایی از 45 اثرآنها تجلیل شد

فردی: از 23 نویسنده با رونمایی از 45 اثرآنها تجلیل شد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری قدس، نویسندگان و افراد اهل قلم در شهرستان قدس با حضورمسوولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این همایش که با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان قدس همزمان با دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد و در آن از نقش مهم نویسندگان در آگاهی رسانی به جامعه تجلیل به عمل آمد .

نورمحمد فردی فرماندار قدس» افزود: با وجود همه این پتانسیل ها کمبودهای فراوانی در بخش فرهنگ شهرستان وجود دارد که تلاش می شود برطرف شوند، زیرا پایه و اساس توسعه مسایل فرهنگی هستند اگر فرهنگ توسعه یافت بخش های دیگر نیز توسعه می یابند .

در این همایش از 23 نویسنده با رونمایی از 45 اثرشان و نیز از مسن ترین نویسنده شهرستان با 65 سال سن و جوان ترین نویسنده با 14 سال سن تجلیل شد

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کاملا فرهنگی بوده و امام خمینی( ره) از همان ابتدا راهبردهای انقلاب را بر پایه مسایل فرهنگی بنا کردند و اکنون و با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب این مسیر همچنان ادامه دارد .

وی  افزود: نویسندگان و شاعران شهرستان قدس می توانید از فرصتی که با عنوان سرای اهل قلم شهرستان دریکی از کتابخانه عمومی شهرستان فراهم آمده استفاده کرده و با افزایش تعامل خود با کتابخانه ها با مخاطبان ارتباط برقرار و آثار خود را معرفی کنید .

وی گفت: تبلیغات و معرفی خوب یک اثر مکتوب نقش بسزایی در میزان استقبال مردم و فروش آن خواهد داشت .

در ادامه فرماندار شهرستان قدس به پتانسیل بالای بخش فرهنگ اشاره کرد و گفت فعالیت 60 شاعر و 66 نویسنده شناسایی شده در این شهرستان نشان از ظرفیت بالای فرهنگی این شهرستان است.

خروج از نسخه موبایل