نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شهریار / پیش فروش انشعاب فاضلاب با حداقل هزینه و در اقساط 20 ماهه

دیدار مردمی مدیران ادارات ، اعضاء شورای اسلامی وشهردار شهریار در شهر امیریه

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شهریار / پیش فروش انشعاب فاضلاب با حداقل هزینه و در اقساط 20 ماهه

کم آبی ناشی از تهدید خشکسالی و کم بارشی طی سالهای گذشته در استان تهران را جدی بگیریم

 به گزارش خبر شهر ملاقات حضوری مدیران ادارات، اعضای شورای اسلامی، شهردار ونیز مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شهریار با مردم، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جان نثاران شهر امیریه برگزار شد .

در این مراسم مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شهریار طی سخنانی، وضعیت آبرسانی به این شهر را تشریح و اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت وکمبود آب، در برخی مناطق، با همکاری اعضاء محترم شورای اسلامی وشهردار شهریار، حفاری تعداد 2 حلقه چاه جدید در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر یک حلقه چاه جدید پس از حفاری و تجهیز وارد مدار بهره برداری قرار گرفت، ضمن آنکه حفاری چاه دوم نیز پایان یافته و پس از تجهیز ، آماده بهره برداری می شود که در صورت بهره برداری کامل، میزان تولید آب شرب شهر امیریه افزایش می یابد .

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شهریار در مورد معضل انشعابات غیرمجاز وتضییع حقوق شهروندی گفت : آبفای شهریار برای تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز تسهیلات ویژه، بصورت اقساط و آسان در پرداخت پیش بینی نموده و مردم می توانند با مراجعه حضوری به امور آبفا شهریار از این تسهیلات استفاده نمایند .

ایشان با اشاره به وضعیت خشکسالی وکاهش بارندگیها طی سالهای اخیر یادآور شد : علی رغم اقدامات بعمل آمده در جهت افزایش میزان تولید آب، برای رضایت مطلوب شهروندان، باتوجه به رشد جمعیت،بروز خشکسالی وکاهش شدید بارندگی ها در سنوات اخیر ،شهروندان محترم خطر کم آبی را جدی گرفته و باید مصرف آب را کنترل و مدیریت نموده تا در اوج مصرف دچار کم آبی ، قطع و یا افت فشار آب مواجه نشوند .

شمسایی فر در خصوص اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب اظهار داشت : طرح تصفیه خانه فاضلاب شهریار با اعتبار بانک جهانی و با هدف زیست محیطی و جمع آوری فاضلاب شهری، بطور همزمان با اجرای خطوط فاضلاب در شهر امیریه و دیگر مناطق در حال انجام می باشد، که برای تکمیل این طرح بزرگ و ملی، مشارکت شهروندان در خرید انشعاب فاضلاب الزامی می باشد .

در پایان مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از اجرای طرح پیش فروش انشعاب فاضلاب در ایام ا.. دهه مبارک فجر خبر داد واظهار داشت : برای رفاه حال شهروندان و به میمنت جشن آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پیش فروش انشعاب فاضلاب، با اقساط 20 ماهه ی قابل پرداخت را آغاز نموده و شهروندان محترم می توانند با قبض آب بهاء مصرفی پرداختی به امور آبفا شهریار واقع در شهرک اداری مراجعه تا از تسهیلات ارائه شده بهره مند شوند، ضمن آنکه این طرح به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد .

خروج از نسخه موبایل