نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کیف قاپ با 40 فقره سرقت در شهریار دستگیر شد

خبر شهر –فرمانده انتظامي شهرستان شهریار غرب استان تهران از دستگیری یک سارق کیف قاپ و اعتراف وی به 40 فقره سرقت در شهریار خبر داد.

خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،،سرهنگ”محمدرضا مطیعی”در تشريح خبر گفت:با بدست آوردن خبری در خصوص اینکه دو نفر سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت در شهریار قصد زورگیری کیف یکی از شهروندان را داشتند و از محل متواری شدند،دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ”مطیعی”افزود:ماموران انتظامی کلانتری 11 مرکزی با هوشیاری و اقدام به موقع مسیر فرار سارقان را پیش بینی کرده و موفق شدند دقایقی پس از سرقت،آنها را در شهریار دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کنند.

به گفته وی متهم به نام “ع-ب”در بازجویی پلیس به 40 فقره سرقت کيف قاپي با همدستی یکی از دوستانش به نام”م-ل” اعتراف کرد که متهم براي تحقيقات بيشتر و دستگیری همدستش در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت .

“مطیعی”به شهروندان توصیه کرد:رعايت نكاتي بسيار ساده و بديهي مي‌تواند در پيشگيري از سرقت اموال به ما كمك كرده و تبهكاران را در رسيدن به اهدافشان ناكام بگذارد، با جدي گرفتن توصيه‌هاي پليس، هم از يك بحران روحي شديد در خانواده‌‌‌ي خود جلوگيري خواهند کردو هم نقش غير قابل انكار خود را در افزايش امنيت جامعه به خوبي ايفا می کنند.

 

خروج از نسخه موبایل