نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن با حضور جمعی از مسئولان زنگ انقلاب در مدارس شهرستان شهریار نواخته شد.

خبر شهربه گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:در مراسمی که به صورت نمادین به همین مناسبت در مدرسه شاهد حضرت زینب برگزار شدمدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن یادآوری شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی گفت :استقلال به معنای آن است که کشور باید با داشته های خود به پیشرفت و سعادت برسد نه با تکیه بر دنیای بیرونی واگر کشوری می خواهد به پیشرفت نایل شود باید از حلقه های وابستگی رهایی پیدا کند .

ذبیحی درادامه خاطر نشان کرد :در گذشته شرایط حاکم بر جامعه شرایط استبداد و خود کامگی بود و شاه خواستار اجرایی شد ن برنامه ها با نظر شخصی خود یود وخود کامگی و استبداددر همه حیطه های کشور به وضوح دیده می شد .

وی در ادمه افزود :اگر چه بسیاری سعی کرده‌اند این انقلاب را در ردیف سایر انقلابها و تحولات معمول دنیا بدانند اما در عمل نظرات آنان با واقعیتها فاصله زیادی دارد. زیرا نیروی این انقلاب مردمی و اسلامی بدون هیچ‌گونه مرزبندی طبقاتی و گروهی بوده و ایدئولوژی آن اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله می‌باشد که سازش با نظامهای رایج دنیا ندارد و رهبری آن توسط یکی از مردان کم نظیر تاریخ حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با ویژگیهای خاص خود بود.

گفتنی است :در این مراسم فرماندار و فرمانده سپاه و تنی چند از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

 

خروج از نسخه موبایل