نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشکلات تعاونیهای ملارد احصا شد/ بانک توسعه تعاون در ملارد دایر شود

ملارد – با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازدید از چند تعاونی تولیدی و صنعتی در ملارد، مشکلات این واحدها بررسی شد و در دستور پیگیری قرار گرفت.
به گزارش خبر  شهر ( رضایی )، سید حمید کلانتری ظهر دوشنبه به همراه نماینده مردم شهریار قدس و ملارد ،امام جمعه و فرماندار ملارد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و رئیس اداره متبوع در شهرستان حضور یافت و ضمن بازدید از چند تعاونی تولید و صنعتی، از نزدیک با فعالان این عرصه به گفتگو پرداخت و از نیازها و مسائل آنان آگاه شد.

فرماندار ملارد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هدف از این سفر و بازدید آشنایی با مسائل و مشکلات تعاونیهای منطقه بود که در نهایت نیز با احصای و نیازها و بررسی مطالبات، طی جلسات آتی تصمیمات مقتضی اخذ شود.

داود کرمی گفت: معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از وجود کارگروهی در وزارتخانه به منظور رسیدگی به مسائل تعاونیها خبر داد که موارد مطروحه در بازدید امروز نیز در آنجا بررسی و پیگیری خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ملارد سفر می کند

این مسئول همچنین از سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان ملارد خبر داد و متذکر شد: این سفر طی یک ماه آینده انجام می شود و در واقع مراسم امروز نیز مقدمه ای برای حضور وزیر بود تا با سنجش شرایط و نیاز تعاونیها، بستر مناسب برای اخذ تصمیمات قطعی در سفر مذکور فراهم باشد.

وی عدم تامین اعتبار مالی و نبود منابع برای سرمایه در گردش، نبود شعب بانک توسعه تعاون در ملارد برای حمایت از تعاونیهای این شهرستان و… را از جمله مشکلات طرح شده از سوی فعالان این عرصه برشمرد.

عکاس محسن هنری

خروج از نسخه موبایل