نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زنگ انقلاب در 76 مدرسه شهرستان قدس نواخته شد

زنگ انقلاب در 76 مدرسه شهرستان قدس نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس قدس با حضور 36 هزار دانش آموز در شیفت صبح این شهرستان هم زمان با سراسر کشور به صدا در آمد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری قدس، بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر مدارس شهرستان قدس، برنامه های جشن و سروری برگزار کردند و با نواختن زنگ انقلاب سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن را گرامی داشتند .

در آیین نمادین که با حضور مسوولان در مدرسه شاهد شهید مرتضوی شهرستان قدس برگزار شد فرماندار این شهرستان گفت: در روز 12 بهمن سال 1357 شاید کمتر کسی تصور می کرد رژیمی ستمگر که از حمایت همه جانبه قدرتهای استکباری برخوردار بود بتواند با رهبری امام راحل و به دست مردم شکست خورده و انقلاب مردم علیه این رژیم به پیروزی برسد .

“نورمحمد فردی” با اشاره به حضور پرشور مردم و رهبری حکیمانه امام امت گفت: خواست و اراده خدا بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و انقلاب ما در قرن حاضر تنها پدیده ای است که در دنیا و در میان ملتها تحول ایجاد کرده است .

فرماندار شهرستان قدس افزود: امروز به لطف پیروزی انقلاب و رهبری امام راحل و جانشین به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، جوانان ما به جایی رسیدند که یکی پس از دیگری قله های دانش و افتخار را در جهان به نام ایران اسلامی فتح می کنند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز گفت: شهرستان قدس با تقدیم 400 شهید که در میان آنها پنج شهید معلم و 23 دانش آموز شهید وجود دارد نشان داده که همواره در راه بنیانگذار جمهوری اسلامی گام بر می دارد .

“عزیز کاظمی” افزود: در گذشته و در تاریخ کشور زمانی بود که کارشناسان غربی برای حضور و کار از ما حق توحش می گرفتند در حالیکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد ملت از ذلت به عزت برسند .
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان مظهر حمایت از مستضعفین در جهان مطرح است .
در این مراسم که امام جمعه، فرماندار و مسوولان شهرستان و اداره آموزش و پرورش نیز حضور داشتند با نواختن زنگ انقلاب، افراشتن پرچم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دانش آموزان سازمان دانش آموزی شهرستان قدس به اجرای سرود های انقلابی در بزرگداشت شهدای انقلاب پرداختند

 

خروج از نسخه موبایل