نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نژادفلاح: جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای روابط عمومی ادارات حوزه و شهرستان های استان تاکید کرد: کار بزرگی پیش رو داریم و جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ نژادفلاح در خصوص نقش روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و شیوه برگزاری جشنواره فجر افزود: جشنواره امسال باید در تمامی زمینه ها توام با نشاط و شادابی و در نظر داشتن موازین اسلامی باشد.
در این جلسه که باحضور نامنی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش، سلیمی مشاور مدیرکل و رئیس گروه هماهنگی امور بانوان، ملاجعفری مشاور عالی و معاون هماهنگی امور حوزه های شهر تهران، پرویزی معاون هماهنگی امور شهرستان های اداره کل، پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و کلیه مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران، امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار گردید و حمید استیلی بازیکن سابق تیم های ملی و پرسپولیس نیز میهمان ویژه آن بود، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تشكر از تلاش هاي مسئولين روابط عمومي هاي ادارات گفت: در ادارات ورزش و جوانان نگاهي متفاوت به گذشته وجود دارد و اين بدست نيامده جز با تلاش هاي روساي حوزه ها و شهرستان هاي استان تهران و كار ويژه اي كه شما انجام مي دهيد.

وی ادامه داد: به خصوص از تلاش هاي ارزشمند پيام نظر تقدير و تشكر ويژه دارم كه به معناي واقعي كار را مي شناسد و با نگاه حرفه اي به كار، اطلاعات به روز در بحث روابط عمومي در اختيار دارد و ايشان در بحث روابط عمومي نظريه پرداز هستند و افق بسيار روشني در انتظارشان است و بايد به جايگاه واقعي خود برسد.
نژادفلاح افزود: جشنواره فرهنگي ورزشي فجر را به مناسبت دهه فجر برگزار مي كنيم. يادتان باشد كه حضرت امام كار بسيار بزرگی انجام دادند و يك حكومت استبداد و سلطنتي را به تباهي كشاندند و يك حكومت اسلامي بر مبناي دمكراسي بنا گذاشتند. آدمي مثل امام بناي حكومت ديني را در كشور مي گذارد؛ كاري كه امام كرده، فراگير خواهد شد و حكومت اسلامي جهاني می شود.
وي گفت: امام كارعظيمي را انجام داد و افقي را در جهان گشود تا باورها به بار بنشيند. به هر حال فكر نكنيم كه ديگران هستند كه مي توانند كار بزرگ انجام دهند و ما نمي توانيم. ما باورمان براين است كه هر كس به سهم خودش بايد بتواند كارهاي بزرگ انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل